Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با اشاره به اینکه خط ۷ مترو تهران از ورزشگاه تختی شروع و به میدان کتاب سعادت آباد ختم می‌شود، گفت: در مورد توسعه این خط دو پیشنهاد مبنی بر امتداد آن با شاخه غربی به سمت جنت آباد شمالی و با شاخه شرقی به سمت ولنجک مطرح است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام با بیان اینکه خط ۷ مترو تهران به طول ۲۷ کیلومتر و شامل ۲۲ ایستگاه است که از ورزشگاه تختی در افسریه شروع و به میدان کتاب در سعادت آباد منتهی می‌شود، گفت: ۲۰ کیلومتر این خط با ۸ ایستگاه در خرداد ۹۶ افتتاح و در آبان‌ماه همان سال به دلیل مشکلات ایمنی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه افزود: تعطیلی این خط به دلیل ارتقاء سطح ایمنی صورت گرفت و دلیل اصلی و مهم تعطیلی نیز ایمنی این خط و تامین هواکش‌های میان تونلی و هواده‌های ایستگاه‌ها بود.

وی با تاکید بر اینکه طبق استاندارد‌ها حدفاصل هر ایستگاه باید یک هواکش میان تونلی و هر ایستگاه ۳ هواده وجود داشته باشد که برای این خط ۱۷ هواکش در طول مسیر طراحی شده است، تصریح کرد: در زمان افتتاح ۱۳ کیلومتر از خط ۷، حتی یک مورد هم هواکش، در مدار بهره برداری قرار نگرفته بود همچنین سیگنالینگ این خط نیز راه اندازی نشده بود که آن هم در دستور کار قرار گرفته است.

امام در خصوص اینکه طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۷ کیلومتر از این خط با ۷ ایستگاه حدفاصل ایستگاه مولوی تا نواب صفوی در خرداد امسال افتتاح می‌شود، ادامه داد: ۲۰ کیلومتر دیگر از این خط در فاز دوم تا پایان تابستان و فاز سوم برای تکمیل کار در نظر گرفته شده است. همچنین بهره برداری آن نیز تا پایان سال پیش بینی شده که در صورت تامین منابع مالی طبق زمان بندی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در مورد طرح توسعه خط ۷ نیز عنوان کرد: در گذشته بررسی‌هایی برای ادامه این خط صورت گرفت که بر این اساس دو مسیر مطرح شد؛ یکی شاخه غربی از میدان کتاب به سمت جنت آباد شمالی و دانشگاه علوم تحقیقات و یکی دیگر شاخه شرقی به سمت نمایشگاه بین المللی و ولنجک که باید توسط مشاور طرح جامع حمل و نقل ریلی بررسی شده و پس از جمع بندی نهایی ابلاغ شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی

به گزارش همشهری آنلاین، صبح دیروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

کد خبر 849635 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟