Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@19:49:27 GMT

کشف بقایای جدیدازحادثه سقوطATR

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۶۹۷۳

بخش جدیدی از پیکر کشته شدگان در حادثه سقوط هواپیمای ATR در ارتفاعات دنا کشف شد. ناطقان: عزیز فیلی اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر بعد از چند روز جست‌وجو در ارتفاعات دنا موفق شدند بخشی از بقایای پیکر جان‌باختگان را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این محموله از بقایای پیکر جان‌باختگان به‌بزودی به پزشکی قانونی منتقل می‌شود، عنوان کرد: تاکنون بیش از 200 بافت انسانی مجزا از جان‌باختگان هواپیمای ATR پیدا و به پزشکی قانونی تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلی با اشاره به اینکه تاکنون جسد 21 نفر از جان‌باختگان تحویل خانواده‌ها شده است، ابراز کرد: امدادگرانی از استان‌های مختلف کشور با شب مانی در ارتفاعات دنا و در شرایط سختی به کار جست‌وجو ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه پایان عملیات در دنا بستگی به شرایط آب و هوایی دارد، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی با تمام قدرت کار جست‌وجو و انتقال پیکرها انجام و پایان عملیات اعلام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون پیکر 21 نفر از جان‌باختگان تحویل خانواده‌ها داده‌ایم، گفت: جسد مژگان نظری به عنوان آخرین پیکر تحویل خانوداده‌اش شده و دیروز در یاسوج تشییع شد.

فیلی با اشاره به اینکه در دو مرحله تحویل اجساد به ترتیب 8 و 11 پیکر تحویل خانواده جان‌باختگان شد، افزود: پیکر تقریبا کامل یکی از جان‌باختگان بنام غلامعلی احمدی نیز به صورت جداگانه و پیکر مژگان نظری نیز چند روز پیش تحویل خانواده‌هایشان شدند.

وی از تحویل پیکر ایلیا و طاها فرزندان عبدالهادی دانشی متخصص مغز و اعصاب در تهران در دومین مرحله تحویل اجساد خبر داد و گفت: دانشی فرزندان خود را در سردخانه گذاشته و منتظر پیدا شدن پیکر همسرش بوده که با هم تشییع شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از 21 پیکر تحویل شده به خانواده‌ها، 6 مورد بومی استان بوده و مابقی از اهالی سایر استان‌های کشور هستند. منبع: تسنیم برچسب ها: حادثه سقوط ، بقایای جدید ، هواپیمای ای تی آر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حادثه سقوط بقایای جدید هواپیمای ای تی آر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی اعلام کرد که از روز یکشنبه تاکنون، ۱۲ نفر در کرانه باختری بازداشت شدند.

به گزارش این باشگاه، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تا امروز، ۸ هزار و ۵۰۵ نفر را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در طی مدت یاد شده، ۴۹۱ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشت، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اخیرا اعلام کرد که بازداشت های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که جنگ علیه نوار غزه تاکنون به شهادت ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و زخمی شدن ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر منجر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت