Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@08:57:34 GMT

هفتاد خانه ورزش روستایی در هرمزگان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۷۶۲۱

هفتاد خانه ورزش روستایی در هرمزگان افتتاح شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،با پیگیریهای سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان وهمتی استاندر استان هرمزگان،تعداد 70 خانه ورزش روستایی در شهرستانهای بندرعباس ،میناب، رودان، سیریک، جاسک،بشاگرد،بندر خمیر ،بندر لنگه،بستک،قشم،پارسیان وحاجی آباد افتتاح واقلام ورزشی شامل70 دستگاه میز پینگ پنگ،70 دستگاه فوتبال دستی،70 عدد دارت و70 صفحه و مهره شطرنج به مناسبت روز ملی خلیج فارس توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلیج فارس فوتبال قشم برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران

مجمع انتخابات هیات ورز‌ش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی مازندران، محدثه مهدوی را با ۱۸ رای به عنوان رئیس این هیات در استان انتخاب کرد.

مجمع انتخابات هیات ورز‌ش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی مازندران با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فریبا افشون نایب رئیس فدراسیون، معاونان اداره‌کل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

محدثه مهدوی تنها کاندیدای این مجمع بود که با ۱۸ رای به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیات برگزید.

فریبا افشون نایب رئیس فدراسیون در این مجمع گفت: امیدوارم کار گروهی و خرد جمعی در سرلوحه این هیات قرار داشته باشد.

او افزود: امسال سالی بود که فدراسیون عضویت رسمی کنفدراسیون ورزش‌های قومیتی را به دست آورده که فرصتی مناسبی برای نهادینه سازی ورزش‌های آئینی و سنتی ما است.

افشون گفت: با تقویت این رشته ما هم باید نقش خودمان را در جایگاه ورزش عمومی با رویکرد سلامت محور اجرا کنیم.

نایب رئیس فدراسیون افزود: طرح‌های مختلفی در فدراسیون تدارک دیده شده تا گامی موثر در پیشرفت ورزش روستایی داشته باشیم.

او گفت: ورزش روستایی هم در بحث قهرمانی فعالیت دارد و هم در بحث همگانی، مزیت ما همین هویت بخشی ما است که به واسطه هیات‌های استانی در سراسر کشور داریم.

افشون گفت: احیاء، توسعه، ترویج و نهادینه سازی بازی‌های بومی محلی در سطح کشور و توسعه ورزش در روستا‌ها اعم از بومی محلی، کلاسیک و رشته‌های نوین از مأموریت‌های فدراسیون محسوب می‌شود.

او افزود: به منظور توسعه و ترویج آئین‌ها، آداب، سنن و بازی‌های بومی محلی می‌توان به ظرفیت‌های سایر نهاد‌ها مانند شهرداری و آموزش و پرورش در این حوزه توجه داشت.

نایب رئیس فدراسیون گفت: مأموریت‌های زیادی پیش روی هیأت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان مازندران وجود دارد که امیدوارم با همکاری اعضای حاضر در مجمع در انجام آن موفق باشند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه برگزاری انتخابات مجمع، گفت: هیچ کس در هیچ هیاتی دخالت نخواهد کرد و ما این موضوع را ثابت کردیم، چون ما امانت دار هستیم و با صداقت وارد شدیم.

او افزود: مازندران در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های خوبی برای توسعه ورزش به ویژه بازی‌ها و آیین‌های بومی و معرفی آن در سطح ملی و بین المللی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: باید شادی و نشاط و ورزش را وارد روستا‌ها کنیم و بازی‌های مختلفی را در سطح روستا فعال کنیم.

رجبی افزود: جمعیت زیادی از کشور در روستا‌ها ساکن هستند و باید به دغدغه‌های ورزش روستایی توجه ویژه شود.

او گفت: همه باید به آرا مجمع انتخاباتی احترام گذارند و فرد منتخب را در راستای تحقق برنامه‌ها، حمایت کنند.

رجبی با اشاره به اینکه گستره کار در ورزش روستایی فراوان است، افزود: امید است با سرعت زیاد شاهد رشد و توسعه ورزش روستایی در نقاط مختلف استان باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین و مجهزترین سالن ورزشی بدنسازی در جنوب فارس
  • انتخاب رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • اجرای پویش خانه‌تکانی با موضوع مصرف بهینه آب در بندر امام خمینی
  • کاروان خانه‌های ورزشی روستایی
  • ارائه خدمات حمل و نقل دریایی به مسافران نوروزی در هرمزگان با ۶۰۷ شناور
  • آمادگی ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری در هرمزگان
  • هر روستا یک خانه ورزش روستایی
  • توزیع میوه شب عید در هرمزگان آغاز شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی در شمال شرق تهران