Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-28@09:16:32 GMT

محمدی، مدیر امور فنی مناطق نفت خیز جنوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۷۸۵۶

محمدی، مدیر امور فنی مناطق نفت خیز جنوب شد

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، احمد محمدی به عنوان مدیر امور فنی این شرکت منصوب شد .

 بیژن عالی پور در این حکم از زحمات مهندس حمید دریس در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد .

 عالی پور در حکم دیگری مهندس دریس را به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور فنی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت امور فنی یکی از مدیریت های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که مسئولیت برنامه ‌ریزی تولید از میدان‌های  نفت و گاز و نظارت صحیح و دقیق بر عملیات مرتبط با تحقق برنامه های تولید و توسعه میدان ها را بر عهده دارد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد