Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گنبدکاووس - ايرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تلاش هاي آمريکا و متحدان آروپايي او براي نشاندن ايران پاي ميز مذاکرات مجدد هسته اي، هشدار داد: اين اقدام به منزله دست کشيدن از آرمان هاي اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين محمود ترابي روز جمعه درخطبه هاي اين هفته نماز جمعه درجمع نماگزاران گنبدي، گفت: آمريکا از قدرت موشکي و حضور منطقه اي ايران نگران است و مي خواهد در قالب توافق جديد هسته اي، ما را از داشتن اين دو سلاح مهم دفاعي محروم نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه ايران هرگز پاي ميز مذاکرات مجدد نخواهد نشست، افزود: نشستن پاي ميز مذاکره به منزله دست کشيدن از اسلام، انقلاب و مکتب اهل بيت(ع)، سپاه، خون شهيدان و راه امام راحل است که ملت هرگز تن به اين ذلت نخواهد داد.
حجت الاسلام ترابي، جنگ اقتصادي آمريکا و تحريم بانک هاي کشورهاي جهان براي پرداخت نکردن پول نفت و کالاها به ايران و بازرگانان ما را از روش هاي اين کشور استکباري عليه ايران دانست و تصريح کرد: راه مقابله با اين تحريم ها، حمايت از کالاي ايراني براي رونق توليد و نيز توسعه روابط با کشورهاي همسايه و تقويت روحيه انقلابي گري است.
وي با هشدار به برخي نفوذي هاي داخلي که در مردم نااميدي ايجاد مي کنند، تصريح کرد: امروز اگر کسي تبليغ کند که کار از کار گذشته و مقاومت در برابر استکبار جهاني بي فايده است و بايد پاي ميز مذاکره بنشينيم، خائن ترين فرد است.
خطيب جمعه گنبدکاووس همچنين با قدرداني از استاندار گلستان و معاونين او براي حمايت از رونق توليد، گفت: حمايت از توليد بايد در سطح کلان نيز توسط دولت به صورت جدي انجام و جلوي واردات بي رويه گرفته شود.
حجت الاسلام ترابي با تبريک مناسبت هاي هفته گذشته از جمله ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج)، بزرگداشت مقام معلم، روز کارگر و روز سربازان گمنام، از عملکرد شهرداري، اصناف و مدارس در برگزاري کمرنگ جشن هاي نيمه شعبان دراين شهر ابراز گله مندي کرد.
وي بدر عين حال از تجمع اقشار مختلف مردم گنبدکاووس و شهرهاي اطراف در روز نيمه شعبان در حرم مطهر امامزاده يحيي بن زيد(ع) اين شهر و نيز برگزاري مراسم شب احياي اين روز در برخي مساجد قدرداني کرد.
حجت الاسلام ترابي با قدرداني از عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) که با چشماني بيدار براي تامين امنيت کشور تلاش مي کنند، افزود: مردم از شما توقع دارند علاوه بر تامين امنيت، حضوري بموقع، فعال و تهاجمي در برخورد با مراکز فساد اقتصادي و تنگ کردن عرصه براي متخلفان اين حوزه داشته باشيد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خورشیدی پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید القدس سردار شهید امان‌الهی و سومین سالگرد شهادت سرلشکر حجازی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بیجار ۴۵۰ شهید دارد که این شهدا در راه دفاع از کشور و حرم جان خود را تقدیم کردند.

وی افزود: حضور تمامی مسؤولان، خانواده شهدا و عموم مردم دیار گروس در این یادواره بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام خورشیدی در ادامه به اقدام تنبیهی که علیه رژیم صهیونسیتی صورت گرفت اشاره کرد و گفت: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در تنبیه اسرائیل بسیار ارزشمند است و رهبر معظم انقلاب فرمودند این تنبیه انجام شد و موجب شکست این رژیم اشغالگر شد.

وی افزود: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق مانند وارد شدن به حریم خاک ایران بود که سپاه پاسداران این اقدام را به خوبی پاسخ گفتند و اگر رژیم صهیونسیتی بخواهد اقدامی بکند سیلی محکم‌تری را خواهد خورد.

امام جمعه بیجار تاکید کرد: بیجار گروس دیار شهیدان و کلکسیونی از شهدای بزرگی همچون شهید بایندر و سایر شهدایی که جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه بیجار گفت: شهرستان بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت‌های خاموش است.

وی افزود: برای امنیت و آزادی ایران اسلامی شهدای فرهنگی، روحانی، دانش آموز و اخیراً هم شهدای حرم که جان خود را تقدیم انقلاب کردند که باید به خانواده این افراد تبریک گفت و ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

حجت الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه بیجار شش شهید مدافع حرم دارد خاطر نشان کرد: این یادواره برای این شهدا برگزار شده است و باید به خانواده این شهدا تبریک گفت و باید از حضور گسترده مردم نیز که همواره در تمامی صحنه‌ها پشتیبان انقلاب هستند تقدیر کرد.

کد خبر 6080761

دیگر خبرها

  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی و مردمی است
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ابراز خوشحالی دختر خردسال رفسنجانی از حمله ایران به اسرائیل با کشیدن نقاشی + فیلم
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است