Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزینه ی اقامتگاه یا هتل یکی از هزینه های عمده ی سفر می باشد، از این رو مسافران  معمولا به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های اقامت خود در مقصد مورد نظر می گردند. با توجه به این که مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران است و اغلب مردم برای زیارت به آن جا سفر می کنند، کاهش هزینه ها اهمیت بیشتر پیدا می کند. در بخش قصد داریم به معرفی هتل های ارزان مشهد از نمونه و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد مناسب تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

اقامتگاه های ارزان در مشهد

هتل آپارتمان ها از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد، سوییت هایی هستند که مانند اتاق های یک هتل، به مسافران اجاره داده می شوند. این مکان ها معمولا تمام ویژگی های یک خانه را از لحاظ راحتی و امکانات دارند. سرویس سوییت و تمیزکردن هرروزه ی آن مانند هتل نیز در آن جا انجام می شود.از جمله ویژگی های این هتل آپارتمان ها داشتن آشپزخانه های مجهز در هریک از اتاق ها می باشد. با استفاده از این امکانات شما می توانید خودتان آشپزی کرده و هزینه های خورد و خوراک خود را کاهش دهید. از این رو اجاره ی هتل آپارتمان ها بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه های سفر را گاها تا نصف کاهش می دهد.در این جا ما به معرفی ارزان ترین هتل آپارتمان های مشهد پرداخته و ویژگی ها و امکانات هریک از آن ها را به معرفی می کنیم. در این صورت شما می توانید انتخاب درست تر و بهتری را برای محل اقامت خود انجام دهید و سفر خوبی را برای خود رقم بزنید.

هتل آپارتمان اسپینو

یکی از هتل آپارتمان های نوساز مشهد از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد که در سال 1393 افتتاح شد، هتل آپارتمان اسپینو است. این هتل آپارتمان 3 ستاره در نزدیکی میدان 17 شهریور قرار داشته و تقریبا 10 دقیقه با حرم فاصله دارد.مجتمع اقامتی اسپینو در 8 طبقه ساخته شده و دارای 37 اتاق می باشد. از جمله امکانات رفاهی این مجموعه می توان به سونا، جکوزی، لاندری، رستوران، کافی شاپ و تاکسی سرویس اشاره کرد.هتل آپارتمان اسپینو در خیابان عنصری شرقی، پلاک 20 واقع شده و هزینه ی اقامت در یک اتاق دوتخته ی آن همراه با صبحانه 65 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان ملل

 از دیگر هتل آپارتمان های 3 ستاره ی مشهد می توان به هتل آپارتمان ملل اشاره کرد. این هتل در نزدیکی حرم قرار داشته و تنها 6 دقیقه با آن فاصله دارد. طراحی و معماری این آپارتمان به گونه ای انجام شده که آن را تبدیل به یکی از هتل های برگزیده ی میراث فرهنگی از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد کرده است. واحدهای این آپارتمان متنوع بوده و پاسخگوی تمامی سلیقه های مسافران می باشد. شما در این جا می توانید بنا به نیاز خود یکی از واحد های آپارتمان یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و  اتاق 2 نفره را رزرو نمایید.هتل آپارتمان ملل در میدان بیت المقدس، امام رضای یکم واقع شده و هزینه ی اقامت در یک سوئیت دوتخته ی آن به ازای هرشب 116 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان فاخر

این هتل آپارتمان 3 ستاره نیز به تازگی راه اندازی شده و نوساز می باشد. هتل آپارتمان فاخر را می توان یکی از مجهزترین هتل آپارتمان های مشهد دانست که امکانات رفاهی کاملی را برای مهمانانش فراهم کرده است. نزدیکی به حرم و دسترسی خوب به سایر دیدنی های مشهد نیز از دیگر ویژگی های این هتل آپارتمان است. ایستگاه متروی بسیج یکی از نزدیک ترین ایستگاه های اطراف این هتل آپارتمان از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد است که به سایر نقاط شهر دسترسی دارد. این ایستگاه در 700 متری هتل واقع شده است.هتل آپارتمان فاخر در خیابان امام رضا، امام رضا 48، نبش چهارراه اولغ واقع شده و هزینه ی اقامت در یک اتاق دوتخته ی فولبرد آن به ازای هرشب 110 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان شباهنگ

شباهنگ از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد هتل 3 ستاره ایست که در بلوار امام رضا و در نزدیکی حرم قرار دارد. آپارتمان های این هتل کاملا مجهز بوده و در آن امکانات رفاهی کاملی برای مسافران آماده شده است.هتل آپارتمان شباهنگ در خیابان امام رضا، امام رضا 5 ،پلاک 26 واقع شده و هزینه اقامت در سوئیت دوتخته فولبرد این هتل به ازای هرشب 128 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان شارین

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان لوکس هستید که در نزدیکی حرم واقع شده باشد، شاران انتخاب خوبی است. این هتل 2 ستاره بسیار مجهز بوده و امکانات رفاهی مناسبی را برای مسافران خود فراهم کرده است. فاصله ی شاران از حرم نیز فقط 6 دقیقه می باشد.معماری و نمای ساختمان به خوبی طراحی شده و هتل نیز دارای 6 طبقه می باشد. اتاق های هتل بسیار تمیز و راحت بوده و علاوه بر صبحانه این امکان برای شما وجود دارد که ناهار و شام خود را نیز در هتل نوش جان کنید. نزدیکی این هتل از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد به مراکز خرید نیز از دیگر ویژگی های آن می باشد.هتل آپارتمان شارین در خیابان امام رضا، امام رضا 12 (چهار راه دانش) ، خیابان شهید حنایی نهم، نبش کوچه امت رضا سوم واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دو تخته فولبرد آن به ازای هرشب  75 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان معجزه

هتل آپارتمان معجزه از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد دارای 16 واحد اتاق می باشد و با توجه به امکاناتی که برای مسافران خود در نظر گرفته است، هزینه ی آن نیز بسیار مقرون بصرفه است. از جمله امکانات این هتل آپارتمان می توان به پارکینگ، رستوران ، کافی شاپ، لابی مبلمان شده، صندوق امانات اختصاصی و نمازخانه اشاره کرد. تاکسی سرویس و خدمات ویژه معلولین نیز از دیگر امکانات رفاهی این هتل آپارتمان است. شما از این هتل دسترسی آسانی به بازارها و سوغاتی فروشی های مشهد نیز خواهید داشت.هتل آپارتمان معجزه در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا 2 واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دو تخته فولبرد آن به ازای هرشب  100 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان انصار

از دیگر هتل آپارتمان های دوستاره ی مشهد که می توان آن را جزو هتل آپارتمان های ارزان این شهر معرفی کرد، هتل آپارتمان انصار است. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده و تنها دو دقیقه با آن فاصله دارد.اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک می باشند و ظرفیت های متفاوت دو تخته تا پنج تخته را شامل می شوند. از جمله امکانات این هتل از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد می توان به رستوران، اینترنت، لاندری، پارکینگ و تاکسی سرویس اشاره کرد.هتل آپارتمان انصار در ابتدای خیابان شیرازی  واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دو تخته فولبرد آن به ازای هرشب  135 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان ابریشم

هتل آپارتمان 2 ستاره ی ابریشم نیز از جمله هتل های نزدیک به حرم است که حدود 10 دقیقه با آن فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مرتب بوده و امکانات رفاهی کاملی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، لاندری، پارکینگ و ... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریان خود سرو می کند. از این رو شما می توانید وعده های صبحانه، ناهار و شام را در این جا میل کرده و غذاهای متنوعی را سفارش دهید.هتل آپارتمان ابریشم از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد در خیابان امام رضا، کوچه ی امام رضا دوم، کوچه ی کربلا  واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دو تخته فولبرد آن به ازای هرشب  125 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان پاویون

اگر قصد شما از سفر به مشهد زیارت باشد، هتل آپارتمان 2 ستاره ی پاویون انتخاب خوبی است. زیرا این هتل در نزدیکی حرم قرار داشته و با 10 دقیقه پیاده روی به راحتی می توانید به آن جا برسید. نزدیکی به بازار و پرسنل باتجربه و خوب این هتل در کنار قیمت مناسب سوئیت های آن باعث پرطرفدار شدن این هتل آپارتمان در بین زائران شده است.از جمله امکانات پاویون می توان به لاندری، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، آسانسور، سالن همایش و... اشاره کرد. در رستوران هتل شما می توانید انواع غذاهایی چون چلو ماهی، چلو مرغ، چلو جوجه، چلو کوبیده، همبرگر، پیراشکی و کوفته تبریزی را مشاهده نمایید.هتل آپارتمان پاویون از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد درخیابان امام رضا، خیابان امام رضا 8، نبش چهارراه دوم واقع شده و  هزینه اقامت در سوئیت دو تخته فولبرد آن به ازای هرشب  79 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان مشیری

مشیری یک هتل آپارتمان 2 ستاره است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران، اینترنت وایرلس رایگان در اتاق ها، لاندری و ... اشاره کرد. نوساز بودن و تمیزی اتاق ها نیز از جمله ویژگی های دیگر این هتل است.هتل آپارتمان مشیری در خیابان امام رضا، امام رضا 5 واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دوتخته فولبرد این هتل از نمونه هتل های ارزان مشهد و مجموعه هتل های مشهد برای اقامت در مشهد  به ازای هرشب 100 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان قصر شمس

قصر شمس یکی از ارزان ترین هتل آپارتمان های مشهد است که در نزدیکی حرم واقع شده و حدود 8 دقیقه با آن فاصله دارد. در این جا شما می توانید آپارتمان هایی یک خوابه و سوئیت هایی یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته را اجاره کنید. مجتمع تجاری ضامن، مجتمع تجاری رضا و مرکز خرید آسمان از جمله مراکز خرید نزدیک به این هتل آپارتمان می باشد که می توانید برای خرید سوغاتی به آن ها مراجعه نمایید. بازار قدیمی رضا نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد. از جمله امکانات هتل آپارتمان قصر شمس می توان به رستوران، لابی، لاندری، آسانسور و ... اشاره کرد. با توجه به این که برای سوئیت های این هتل آپارتمان آشپزخانه نیز تعبیه شده است، شما می توانید غذاهایتان را خودتان درست کرده و این گونه هزینه ی سفر خود را کاهش دهید.هتل آپارتمان قصر شمس در خیابان امام رضا هشتم ، چهارراه دوم ، رجب زاده 16 واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دو تخته ی آن به همراه صبحانه 53 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان پرهام

 اگر به دنبال یک آپارتمان ارزان و مقرون بصرفه برای اقامت خود هستید، هتل آپارتمان پرهام انتخاب خوبی برای شماست. در هریک از اتاق های این هتل آشپزخانه ای وجود دارد که امکان پخت و پز را برای مسافران فراهم می آورد. از این رو هزینه های خورد و خوراک تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. این هتل آپارتمان تک ستاره در نزدیکی حرم امام رضا قرار داشته و فقط 6 دقیقه تا ورودی باب الجواد فاصله دارد. فاصله ی این هتل از پایانه مسافربری و ایستگاه راه آهن مشهد  نیز حدود 15 دقیقه می باشد.هتل آپارتمان پرهام در خیابان امام رضا، چهارراه دانش، انتهای دانش غربی، نبش آخوند25 واقع شده و  هزینه ی اقامت در آپارتمان یک خوابه دو تخته ی آن به ازای هرشب 57 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان تابش

از دیگر هتل آپارتمان های تک ستاره ی مشهد می توان به هتل آپارتمان تابش اشاره کرد. این آپارتمان نوساز  در نزدیکی حرم قرار داشته و فقط 10 دقیقه با آن فاصله دارد. شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از اتاق های دوتخته، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته ی این هتل را رزرو نمایید. رستوران، لابی، اینترنت، صبحانه، لاندری و تاکسی سرویس از جمله امکانات هتل تابش است که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین امکان سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم مطهر در 6 نوبت برای مهمانان هتل وجود دارد.هتل آپارتمان تابش در خیابان امام رضا، خیابان شهید حنایی، شهید حنایی 17 واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دوتخته فولبرد آن به ازای هرشب 98 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان هورام

هورام یکی از  هتل آپارتمان های پرطرفدار و تک ستاره ی مشهد است که تمامی امکانات یک خانه را دارد. این هتل نزدیک به حرم بوده و مسافران می توانند با 10  دقیقه پیاده روی به زیارت بروند. بازار رضا نیز در چند قدمی هتل قرار دارد و مراکز خرید خیابان 17 شهریور نیز به آن جا بسیار نزدیک است. رستوران، کافی شاپ، گشت درون شهری و برون شهری، پارکینگ، لابی و ... نیز از دیگر امکانات این هتل آپارتمان هستند.هتل آپارتمان هورام در چهارراه دانش، نبش شهید پناهی یک واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دوتخته ی این هتل به ازای هرشب 80  هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان سحر

هتل آپارتمان تک ستاره ی سحر در  میدان 17شهریور مشهد واقع شده است، از این رو به حرم بسیار نزدیک بوده و دسترسی آسانی نیز به مراکز خرید و تفریحی این شهر دارد. از هتل با  10 دقیقه پیاده روی می توانید به ورودی باب الرضای حرم برسید. با توجه به این که بازار رضا در ضلع شرقی هتل واقع شده، شما می توانید خرید سوغاتی خود را نیز به راحتی انجام دهید.سوئیت های این هتل نیز بسیار تمیز و مرتب بوده و ظرفیت های متفاوتی از دو تخته تا هفت تخته را در  خود جای داده است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران، لابی، صندوق امانات، سرویس اتاق و پارکینگ با ظرفیت محدود اشاره کرد.هتل آپارتمان سحر در میدان 17شهریور، به سمت میدان بیت المقدس، کوچه اول، سمت راست واقع شده و  هزینه اقامت در سوئیت دوتخته فولبرد  این هتل به ازای هرشب 86 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان نیکا

نیکا هتل آپارتمان تک ستاره ایست که در جوار حرم مطهر اما رضا (ع) قرار دارد. اتاق های شیک و تمیز، رستوران 24 ساعته، هزینه ی مناسب و نزدیکی این هتل به حرم، از جمله ویژگی هاییست که نیکا را در بین تمامی هتل های این قسمت از شهر، محبوب تر کرده است.هتل آپارتمان نیکا در خیابان امام رضا (ع)، دانش شرقی 8، بعد از چهارراه اول، پلاک 23 واقع شده و  هزینه اقامت در آپارتمان یک خوابه ی دوتخته این هتل به ازای هرشب 98 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان قصرنوین

این هتل آپارتمان نیز مانند بسیاری از هتل های این شهر در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد، از این رو به حرم نزدیک بوده و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. پارک تفریحی کوهسنگی نیز حدود 15 دقیقه با این هتل فاصله دارد. اتاق های تمیز و دلباز، سوئیت های مجهز به آشپزخانه، سرویس حرم و ... از جمله ویژگی های این هتل می باشد.هتل آپارتمان قصرنوین در خیابان امام رضا، بین امام رضا 9 و 11 واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دوتخته فولبرد این هتل به ازای هرشب 138  هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان معین درباری

یکی از ارزان ترین و مقرون بصرفه ترین هتل آپارتمان های نزدیک به حرم، معین درباری است. در سوئیت ها و آپارتمان های این هتل آشپزخانه ی نسبتا مجهزی وجود دارد که امکانات لازم برای آشپزی را در اختیار شما قرار می دهد. از این رو می توانید خودتان پخت و پز کرده و هزینه های خورد و خوراک خود را در سفر کاهش دهید.هتل آپارتمان معین درباری در خیابان امام رضا، امام رضا 19 ، سه راه اول سمت راست(جنب هتل قصر آیدین) واقع شده و  هزینه اقامت در سوئیت دوتخته ی این هتل به ازای هرشب 100 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان لبخند

لبخند، هتل آپارتمان 6 طبقه ایست که در سال 1392 در خیابان امام رضای مشهد ساخته شده است. این هتل آپارتمان تک ستاره امکانات کافی برای رفاه حال مسافران را آماده کرده و خدمات مناسبی را به زائران امام ارائه می دهد. از این رو یکی از پرطرفدارترین هتل آپارتمان های این شهر محسوب می گردد.هتل آپارتمان لبخند در خیابان امام رضا، امام رضا 8، کوچه ربیعی، پلاک 18 واقع شده و  هزینه اقامت در آپارتمان یک خوابه دوتخته ی این هتل به ازای هرشب 97 هزار تومان می باشد.

هتل آپارتمان آوا

آوا یک هتل آپارتمان تک ستاره است که در خیابان امام رضا (ع) و در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. اتاق های این هتل دو تخته و سه تخته بوده و آپارتمان های یک خوابه نیز در آن وجود دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.هتل آپارتمان لبخند در خیابان امام رضا، امام رضا 8، بین چهارراه اول و دوم  واقع شده و  هزینه اقامت در اتاق دوتخته فولبرد این هتل به ازای هرشب 95 هزار تومان می باشد.در این بخش  تعدادی از هتل آپارتمان های مشهد که قیمت های معقولی داشتند را به شما عزیزان معرفی کردیم و امکانات و ویژگی های هریک از آن ها به همراه هزینه هایشان را عنوان نمودیم.  امیدواریم این مطلب در انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت به شما کمک کرده باشد. سفر خوبی را برایتان آرزومندیم.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی گفت: تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌‎گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محسن صفایی اظهار داشت: سپرده‌گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند، تصریح کرد: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: طی مراسمی امروز دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت‌کننده در این طرح قرار گرفت.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم