Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایکنا، حسین صفری، مدیر کمیه اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به مکان نمایشگاه کتاب تهران گفت: با گذشت سی و یک دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، این نمایشگاه باید مکان ثابتی داشته باشد که با این امر، نمایشگاه‌های مطبوعات، قرآن، رسانه‌های دیجیتال و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز صاحبخانه می‌شوند.
وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های مصلای امام خمینی و امکانات این مکان، نمایشگاه کتاب تهران را در همین مکان برگزار خواهیم کرد و این مکان می‌تواند به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران شناخته شود.
صفری ادامه داد: در این دوره جانمایی ناشران نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و حدود 80 درصد ناشران در فضای مسقف قرار دارند که ناشران نیز نسبت به این امر رضایت دارند.
وی تصریح کرد: در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، همکاری خوبی را از سوی شهرداری تهران به ویژه در زمینه حمل و نقل و رفاهی شاهد بودیم و وجود دو ایستگاه مترو در این مکان، نعمت بزرگی است و از بار ترافیکی بسیار می‌کاهد.
وی با اشاره به نظارت بر خدمات ارائه شده در نمایشگاه گفت: طی دو روز گذشته، ناظران دانشگاه شهید بهشتی بر خدمات ارائه شده در این محیط نمایشگاه نظارت دارند و برخی غرفه‌ها تذکر شفاهی و برخی نیز تعهد کتبی داشتند و 5 غرفه مواد غذایی پلمب شدند.
صفری در ادامه از افزایش بازدیدکنندگان طی دو روز گذشته خبر داد و بیان کرد: تعداد بازدیدکنندگان از مرز 300 هزار نفر گذشته و این مایه خوشحالی است و وظیفه ما را در ارائه خدمات سنیگن‌تر می‌کند. از سوی دیگر با توجه به تعطیلی آخر هفته، دانشجویان بسیاری به نمایشگاه آمدند که در این راستا 800 دانشجو از امکان اسکان دانشجویی بهره‌مند شدند.
وی در ادامه درباره نمایشگاهی یا فروشگاهی بودن نمایشگاه کتاب تهران گفت: به نظر من لازم است نمایشگاه کتاب تهران فروشگاهی باشد؛ چرا که بسیاری از ناشران نقدینگی اولیه خود را برای فعالیت در طول یک سال از این راه تأمین می‌‌کنند و این امر منجر به ادامه حیات نشر آنها می‌شود.
مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه از پیش‌بینی چهارهزار دستگاه کارتخوان در نمایشگاه خبر داد و گفت: 3 دستگاه شهر نت و 20 دستگاه ATM نیز در این نمایشگاه در حال ارائه خدمات به بازدیدکنندگان هستند.
یادآور می‌شود، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپا است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • آنچه که باید درباره نمایشگاه کتاب بدانیم + مکان‌های دسترسی، ساعت و نحوه خرید آنلاین
  • هر آنچه که باید درباره نمایشگاه کتاب بدانیم + مکان‌های دسترسی، ساعت و نحوه خرید آنلاین
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه