Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آقاي خاص دستيارش را براي جانشيني آرسن ونگر در آرسنال مناسب مي‌بيند.
به گزارش خبرگزاري فارس، ژوزه مورينيو معتقد است «روي فاريا» شرايط خوبي براي حضور در آرسنال و هدايت توپچي‌هاي لندن دارد.
بعد از آنکه 2 هفته قبل ونگر عنوان کرد در پايان فصل از مربيگري آرسنالي‌ها کناره‌ مي‌گيرد، گزينه‌هاي براي جانشيني مربي 68 ساله مطرح شد که فاريا از اين جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مورينيو در مورد حضور احتمالي دستيارش در آرسنال عنوان کرد: فکر مي‌کنم فاريا بتواند در لندن موفق شود. البته نمي‌دانم که آيا مايل است سرمربيگري کند يا نه.اما اگر از من بپرسيد، پاسخم مثبت است و فکر مي‌کنم مناسب اين پست باشد.
او تصريح کرد: فاريا بيشتر از آنکه دستيارم باشد،‌دوستم است. اگر دوستم اين امکان را داشته باشد روزي کاري بزرگ انجام دهد، کمک خواهم کرد که چمدانش را ببنندد و برايش آرزوي موفقيت هم خواهم کرد.
مورينيو افزود:در هر حال برايش بهترين‌ها را خواهم خواست.
انتهاي پيام/ش

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها

اریک تن هاخ، هانسی فلیک و روبرتو دزربی سه نامزد اصلی نیمکت بایرن مونیخ از نگاه بلید هستند.

طرفداری | در حال حاضر بایرن مونیخ سه گزینه اصلی را برای جانشینی توخل در نظر گرفته است که هر کدام از آنها حامیانی در باشگاه دارند.

 به گزارش کریستین فالک از بیلد، اریک تن هاخ، هانسی فلیک و روبرتو دزربی سه سرمربی هستند که باواریایی‌ها در حال حاضر آنها را به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت بایرن مونیخ می‌بینند. در این بین تنها هانسی فلیک به صورت آزاد در دسترس است و البته او سابقه کار در تیم اصلی بایرن مونیخ را دارد. مربی که با بایرن مونیخ موفق به کسب شش‌گانه شده و در بین هواداران مونیخ هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ادامه نگاهی به وضعیت این سه مربی می‌اندازیم:

اریک تن هاخ

بازگشت به مونیخ برای مربی هلندی در صورت جدایی از منچستریونایتد در این تابستان قابل‌تصور و جذاب خواهد بود. ابرل همین حالا هم تماسی با نمایندگان تن‌هاخ داشته است.

هانسی فلیک

رومنیگه و یان کریستین دریسن هواداران فلیک هستند. هربرت هاینر نسبت به فلیک در دوران خوب و پیچیده دیدگاه بی‌طرفی داشت، اما همواره قدردان دستاوردهای او در باشگاه هستند. فلیک همچنین با اولی هونس هم برای از بین بردن اختلافات‌شان بحث و گفتگوهایی داشته است.

روبرتو دزربی

ابرل هنوز کاملا امیدش را برای آوردن این مربی ایتالیایی از دست نداده است. او باور دارد که فلسفه کاری د‌زربی می‌تواند الگوی موفقی برای آیندۀ باشگاه بایرن مونیخ باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا/ قیمت طلا ممکن است از این عدد فراتر رود
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد