Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@21:31:44 GMT

انتشار جزئیات سفرهای خارجی مدیران شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۸۵۵۲

رویداد۲۴-جزئیات مناقصات و مزایده‌های شهرداری تهران و سفرهای خارجی مدیران این نهاد قرار است، در دسترس شهروندان تهرانی قرار بگیرد.

آگاهی پایتخت‌نشینان از اینکه جزئیات سفرهای خارجی مدیران شهرداری، تازه ترین تصمیم نشست کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران است، اقدامی است که قرار است پس از بررسی های بیشتر در راستای اجرای طرح شهرداری تمام شیشه‌ای، اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اعضا بر اینکه جزئیات و دلیل سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران باید به اطلاع شهروندان برسد توافق کرده اند، اما موضوعی که هنوز بر آن توافق نشده، چگونگی ارایه و عرضه این اطلاعات به مردم است، اینکه از طریق سامانه شفافیت ارایه شود یا راه‌های دیگری.

گرچه به گفته اعضای کمیته شفافیت و شهر هوشمند، هم اکنون هم جزئیات سفرهای خارجی مدیران شهرداری تهران به طور کامل در اختیار مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل به طور شفاف وجود دارد؛ اما تاکید بهاره آروین، رئیس این کمیته بر آگاهی مردم از این اطلاعات است.

طرح «اعلان عمومی مناقصات و مزایده‌های شهرداری تهران» موضوع دیگری است که در نشست کمیته شفافیت مطرح شده است . نتیجه آن شد که یک فوریت این طرح با 20 امضا در صحن علنی شورای شهر اعلام وصول شد و در صورت تصویب نهایی، شهرداری ملزم به اعلام عمومی تمام مناقصات، معاملات و هر گونه قرارداد درآمدی و هزینه‌ای می‌شود.

این طرح برای نخستین بار در کشور از سوی سازمان و نهادی اجرا خواهد شد. یکی از مهم‌ترین خروجی‌های کمیته شفافیت و شهر هوشمند، انتشار قراردادهای بالای یک میلیاردتومان شهرداری تهران در سامانه شفافیت بود. این سامانه امسال رونمایی و در دسترس شهروندان قرار گرفت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خطاب به مدیران و معاونین شهرداری گفت: در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحد‌های ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

او با اشاره به مأموریت اصلی شهر که ارتقاء وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری است، افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد گردید.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا درحال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز نموده و به کار گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان