Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@16:20:51 GMT

کسی تواناست که عالم خداترس باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۸۵۹۷

به گزارش وانانیوز، 

 دکتر سید حسن هاشمی در بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری بیست و چهارمین دوره از این سمینار، گفت: گفت: برای سربلندی و موفقیت بیمارستان فارابی، افراد زیادی برای آموزش، ارتقای مهارت‌ها و اعتبار ایران و ایرانی زحمت کشیده و پیر شده‌اند. آنچه به ارتقای دانش و مهارت چشم پزشکی در بیمارستان فارابی کمک می کند، علاقه مندی، تعصب، آموختن و آموزش دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت تصریح کرد: اگر بخواهید در تراز نیاکان و بزرگان بیمارستان فارابی حرکت کنید، باید همدلی داشته باشید و از رقابت‌های بی‌جا و آزار دهنده، پرهیز کنید.   مهم است که رقابت علمی داشته باشید و در راستای عالم شدن حرکت کنید.

هاشمی اضافه کرد: برخی افراد نمی‌خواهند که فارابی به شایستگی دست یابد و در علوم پزشکی و چشم پزشکی، نقش آفرین باشد. بنابراین باید مراقبت کنید.

بنابر اعلام وبدا، وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت حفظ احترام اساتید، گفت: اساتید در کلاس و اتاق عمل آموزش‌های مهمی به دانشجویان و پزشکان می‌دهند و اگر می خواهید که مورد احترام باشید تا می توانید به ویژه به اساتید، والدین و دیگران احترام بگذارید.

هاشمی در پایان یادآور شد: فردوسی قرن‌ها پیش شعر "توانا بود هر که دانا بود" را سروده است و امروز در قرن بیست و یکم، کسی تواناست که عالم خداترس باشد؛ چراکه پول، زور، مقام و منصب نمی تواند نمادی از توانایی باشد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور

واقعیت آن است که فراتر از مسأله عفاف، حجاب از مسلمات دینی است و هر گونه تخلف از این واجب فسق آشکار است. امر به معروف و نهی منکر نیز دارای مراتبی است و انجام آن وظیفه هر فرد حقیقی و هر نهاد حقوقی است.

اما در عین احترام برای احساسات دینداران احترام و تلاش های مأموران انتظامی، نمی توان نسبت به برخی از آنچه به عنوان «مبارزه با بی حجابی» انجام می شود، ابراز نگرانی نکرد. بی تردید برخی از آنچه واقع می شود نه تنها به نفع حجاب تمام نخواهد شد، بلکه ممکن است دقیقا خلاف آنچه مد نظر است را واقع کند. امید است متصدیان اجرای این قانون به جوانب و حاشیه های آن همه توجه کنند.

در این راستا، توئیت امروز جناب آقای فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب مبنی بر «تذکر به برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب» نویدبخش کنترل این قبیل حواشی است. چرا که چند روزی بود تصاویر تلخ برخوردهای شدید میان بانوان محترم و مأموران پلیس در حال نشر در شبکه های اجتماعی بود. این اتفاقات در حالی رخ می داد که کشور به دلیل تقابل نظامی با رژیم صهیونیستی در حساس ترین شرایط سالهای اخیر قرار داشت و همدلی و انسجام ملی نیاز حیاتی چنین شرایطی است.

از این رو باید از دفتر رهبری بابت فهم درست شرایط کشور و ورود به هنگام به این موضوع که در صورت عدم مدیریت، می توانست مجددا ضربات مهلکی به اتحاد ملی بزند تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای
  • غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟
  • ادای احترام جشنواره کن به آکیرا کوروساوا/ رونمایی از پوستر
  • تهیه و تدوین ۲۹ طرح اصلاح هندسی در شهرکرد
  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد
  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد