Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ،‌ جواد قراب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره قهرمانی این تیم در جام حذفی اظهار داشت: روز گذشته (پنجشنبه) استقلال با یک نمایش حساب شده موفق شد تا تیم خونه‌به‌خونه را شکست دهد. این قهرمانی حداقل حق ما در فصل بود. جا دارد از کمیته فنی و پیشکسوتان استقلال و صد البته رضا افتخاری بابت انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال تشکر کنم که این انتخاب صحیح باعث تحول در روش بازی و نتیجه‌گیری این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار ما و استقلال هنوز تمام نشده و هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه با کمک هواداران که از روز اول پشت تیم بودند، تلاش می‌کنند این روند خوب استقلال را ادامه دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: تلاش همه بازیکنان استقلال تا به اینجا شادی دل هواداران بوده و آنها الحق والانصاف با نمایش‌های خوبشان توانایی خود را ثابت کرده‌اند. خوشبختانه با تمدید قرارداد شفر و حضور زحمتکشانی مثل نصرالله عبدللهی، بیژن طاهری، اشکان نامداری، ساشا شفر، ساناک و کولی مطمئنا استقلال فصل آینده بهتر از این خواهد بود. از طرفی ما دو بازی هم با ذوب‌آهن داریم که ان‌شاءالله با همت بازیکنان و حضور هواداران، این دو بازی را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. جا دارد در پایان از اسپانسر استقلال یعنی ایرانسل هم بابت کمک‌هایش تشکر کنم.

602

فوتبال باشگاه کشور ایران استقلال شفر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی