Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:50:06 GMT

قراب: این قهرمانی حداقل حق ما در این فصل بود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۸۸۶۷

قراب: این قهرمانی حداقل حق ما در این فصل بود

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جواد قراب عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه  درباره قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: روز گذشته استقلال با یک نمایش حساب شده موفق شد تا خونه به خونه را شکست دهد. این قهرمانی حداقل حق ما در فصل بود. جا دارد از کمیته فنی و پیشکسوتان استقلال و صد البته افتخاری بابت انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال تشکر کنم که این انتخاب صحیح باعث تحول در روش بازی و نتیجه گیری استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار ما و استقلال هنوز تمام نشده و هیات مدیره و مدیرعامل استقلال با کمک هواداران که از روز اول پشت تیم بودند، تلاش می‌کنند این روند خوب استقلال را ادامه دهند.

عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: تلاش همه بازیکنان استقلال تا این جا شادی دل هواداران بوده و آنها  با نمایش‌ خوبشان توانایی های خود را ثابت کرده‌اند. خوشبختانه با تمدید قرارداد  شفر و حضور زحمتکشانی مثل نصرالله عبدللهی، بیژن طاهری، اشکان نامداری، ساشا شفر، ساناک و کولی مطمئنا استقلال فصل آینده بهتر از این خواهد بود. از طرفی ما دو بازی هم با ذوب‌آهن داریم که به امید خدا با همت بازیکنان و حضور هواداران، این دو بازی را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. جا دارد در پایان از حامی مالی  استقلال هم  تشکر کنم.

انتهای پیام /

اظهارات جواد قراب درباره قهرمانی استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران