Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال، درباره قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی گفت: روز گذشته استقلال با یک نمایش حساب شده موفق شد تا خونه به خونه را شکست دهد. این قهرمانی حداقل حق ما در فصل بود. جا دارد از کمیته فنی و پیشکسوتان استقلال و صد البته آقای افتخاری بابت انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال تشکر کنم که این انتخاب صحیح باعث تحول در روش بازی و نتیجه گیری استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار ما و استقلال هنوز تمام نشده و هیات مدیره و مدیرعامل استقلال با کمک هواداران که از روز اول پشت تیم بودند، تلاش می‌کنند این روند خوب استقلال را ادامه دهند.

عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: تلاش همه بازیکنان استقلال تا این جا شادی دل هواداران بوده و آنها الحق والانصاف با نمایش‌های خوبشان توانایی خود را ثابت کرده‌اند. خوشبختانه با تمدید قرارداد آقای شفر و حضور زحمتکشانی مثل نصرالله عبدللهی، بیژن طاهری، اشکان نامداری، ساشا شفر، ساناک و کولی مطمئنا استقلال فصل آینده بهتر از این خواهد بود. از طرفی ما دو بازی هم با ذوب‌آهن داریم که ان‌شاءالله با همت بازیکنان و حضور هواداران، این دو بازی را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. جا دارد در پایان از اسپانسر استقلال یعنی ایرانسل هم بابت کمک‌هایش تشکر کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پیشکسوتان جام حذفی شادی فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم

کوادرادو با جملات خود در جشن قهرمانی اینتر، هواداران یوونتوس را به شدت عصبانی کرده‌است

طرفداری | اینتر که هفته گذشته و پس از برتری برابر روسونری، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کرده بود، این افتخار را دیروز در خیابان‌های شهر میلان و در حضور هوادارانش جشن گرفت.

البته که این جشن، حاشیه کم نداشت و رفتار برخی بازیکنان اینتر، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. علاوه بر اقدام عجیب دنزل دومفریز، خوان کوادرادو نیز با شعار جنجالی خود خبرساز شد. کوادرادو که ۸ سال برای یوونتوس بازی می‌کرد، در تابستان ۲۰۲۳ به اینتر منتقل شد و هرچند بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما یکی از بازیکنان این تیم در راه کسب ستاره دوم بود و قهرمانی لیگ به نام نیز ثبت شد.

خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر، شعاری را به زبان آورد که اصلا به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامد. فول‌بک کلمبیایی خطاب به هواداران اینتر که مشغول شادی کردن بودند، گفت:

هرکس نپرد (و خوشحالی نکند)، یوونتوسی است!

جملات خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر  

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید