Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه چهار محال وبختیاری با اشاره به اینکه آمریکا به برجام عمل نکرده است و نخواهد کرد، اظهار کردند:فتنه امروز بزرگ کردن موارد پوچ و توخالی مانند ۲۲ اردیبهشت است،نباید با پافشاری بر روی موارد برجام به کشور آسیب رساند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلی امام خمینی شهرکرد، با اشاره به اینکه  آمریکا به برجام عمل نکرده است و نخواهد کرد، اظهار کرد: با توجه به نقض مفاد برجام توسط آمریکا و کشورهای دیگر اگر ما از برجام خارج شویم آن را نقض نکرده‌ایم و عهدشکن نیستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در طی چهل سال گذشته مردم کشور با فتنه‌های زیادی روبه‌رو بودند، افزود : فتنه امروز بزرگ کردن موارد پوچ و توخالی مانند ۲۲ اردیبهشت است

خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: در حال حاضر نباید با پافشاری بر روی موارد برجام به کشور آسیب رساند.

نکونام با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال مذاکره برای کم کردن توان نظامی و موشکی کشور هستند، اضافه کرد: نباید اجازه بدهیم با باز کردن باب مذاکره و ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤولان، کشور زمان زیادی به دنبال مسائل پوچ و بی‌ارزش باشد.

وی با بیان اینکه شتاب و حرکت در چهارمحال و بختیاری به سمت آبادانی و عمرانی کند است، گفت: صحت این مسئله بیانگر سرگرم بودن مسؤولان به بازی‌های سیاسی و حرکت در گروه‌هایی با نگاه بسته است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مدیریت استانی باید فراگیر شود، افزود: در رأس همه مسؤولان، مدیر اجرایی استان نباید درگیر جناح‌بندی باشد.

نکونام ادامه داد: پست‌ها و مسؤولیت‌های اداری در پی گذشت سال‌ها از بین می‌رود و آنچه که از هر فرد باقی می‌ماند خدمت صادقانه و برای مردم است.

وی با بیان اینکه دهه نکوداشت مساجد در پیش است، اضافه کرد: مؤمنان علاوه بر خانه‌های خدا باید خود را نیز برای ماه مبارک رمضان آماده کنند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به پشت سر گذاشتن نیمه شعبان، گفت: منتظر واقعی باید تلاشگر، کفرستیز، جهادگر و اصلاح‌کننده خود از آلودگی‌های دنیوی باشد.

نکونام با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، افزود: تلاش و حضور افتخاری اعضای این جمعیت در حوادث مختلف جای تقدیر دارد.

 

اگر معلم با تدبیر، با دلسوزى عمل کند، همه‌ ی مشکلات جامعه حل می‌شود

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اهمیت تعلیم و تربیت از نظر اهلبیت (ع) وپیامبر گرامی اسلام (ص) آن است که اخلاق نیکو در جامعه رونق پیدا کند، فهم مردم بالا رود اگر فهم مردم بالا رود فرهنگ مردم نیز بالا می رود.

خطیب جمعه لردگان در حدیثی از امام علی(ع) گفت: هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده و این نشان از منزلت مقام معلم است.

وی در ادامه گفت : پیامبر اکرم (ص) فرمودند: تمام جنبندگان برای معلم استغفار می کنند معلم خیلی تاثیر گذار است در جامعه اگر خوب کار کند کشور ما دچار مشکلات فرهنگی نخواهد شد اگر معلمان عدالت را رعایت کنند حتی در نمره دادند، دانش آموز عدالت را یاد می گیرند اگر معلم نظم و انضباط را درست انجام دهد، دانش اموز ما یاد می گیرند آنگاه باید دید معلم چقدر مقید است به مسائل شرعی و دینی اگر مقید باشد جامعه ما پیشرفت می کند و از لحاظ فرهنگی، دینی و اجتماعی تمام مشکلات ما از بین می رود .

تاج زاد درخصوص برجام گفت: رییس جمهور آمریکا اعلام داشته که در روز 12 می مصادف با 22 اردیبهشت سال جاری دررابطه با ماندن یا خار شدن از برجام تصمیم می گیرد .
وی افزود: دو مقام اروپائی فرانسه و آلمان می خواهند به ایران بیایند هدف آنها خطرات ناشی از برجام است مواضع دو گانه دارند مذاکره مکمل بر جام بازی سیاسی و پسا برجام دارند با ابزار فشار می خواهند ایران را تسلیم کنند.

مقام معظم رهبری بارها فرمودند: اینها (آمریکائیها ) و اروپائی ها دروغ می گویند و زیر قولشان می زنند هر دفعه یک مسئله ای را درست می کنند مسئولان ما بارها اعلام کردند اگر برجام را قبول نکنند و اجرا نکنند ما هم از ان پی تی خارج می شویم، شما ببینید تا حالا حدود  یازده بار بازرسان آژانس بین المللی تعهدات ایران را تائید کردند.

وی به سفر استاندار به شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت: سفر پر خیر برکتی بود برای شهرستان من از استاندار تشکر می کنم ما در این جلسه گفیم یک چهارم جمعیت و مساحت استان در شهرستان لردگان است بودجه هم باید بر اساس جمعیت توزیع شود مسئولین بدانند همین حالا وقت گرفتن بودجه برای شهرستان است، دنبال کنند تا این قولهائی که داده شد عملی شود.

ایشان از مدیران خواست دنبال کار بدوند مدیری که دنبال کار مردم نباشد آن مدیر بدرد نمی خورد تنها راه نجات ما فعالیت جهادی با مدیریت انقلابی است.

تاج زاد به 12اردیبهشت سالروز شهادت مرتضی مطهری و سالروز عقیدتی سپاه پاسداران و سالروز بسیج سازندگی هم اشاراتی داشته اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انجام عمل سخت است ولی حفظ و نگهداری آن از انجام عمل سخت‌تر است. در تاریخ نمونه‌ها فراوان است به طور مثال شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد اما در یک لحظه آن را بر باد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است زیرا گلوگاه انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به قله‌های تربیت فرزندان انقلاب راه پیدا کنیم باید معلمی در تراز انقلاب اسلامی که نمونه آن شهید مطهری است، داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز در عرصه معرفتی پیش رفته‌ایم حاصل زحمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به ویژه قم است که محصول آن امام عظیم‌الشأن، مقام معظم رهبری و پس از آنها علمای بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به سمت‌وسویی برویم که نیروهای پا به کار انقلاب را تحویل جامعه بدهیم که یکی از حلقه‌های مفقوده است، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شود، تصریح کرد: شخصی که می‌خواهد فرزند ما را تربیت کند باید اول خودش تربیت شده باشد؛ لذا وزیر آموزش و پرورش و مجموعه فعال در این زمینه باید زحمت‌هایی را برای خود متحمل کنند که دستاورد آن را در انقلاب اسلامی ببینیم. در استان خوزستان نیز همین گونه است همه اشخاص باید کمک کنند تا سربازان در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه بدهیم.

وی بیان کرد: مجموعه افرادی که در کشور فعالیت می‌کنند، انقلابی هستند به تعبیر حضرت آقا در کل کشور ممکن است در خیلی از مسائل اقتصادی خودشان را نشان ندهند ولیکن من نسبت به عملکرد این دولت خیلی خوشایند هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۱۰ هزار کارخانه‌های خرد و کلان که در این کشور تعطیل شده بودند به فعالیت برگشتند اما با نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم که باید تلاش کنیم در این فرصت باقی مانده بتوانیم برای رسیدن به نقطه مطلوب به کارها شتابی بدهیم. همچنین با توجه به فرمایش آقا که امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کرده است اکنون دیگر کارها به تولید بسنده نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: اگر در این مشارکت تسهیلگری از ناحیه دولتمردان اتفاق بیفتد و مردم را به معنای واقعی سهیم کنیم، امسال می‌توانیم ثمره شعار سال را بچشیم.

وی با بیان اینکه تقریباً ۳۰ شهرستان در خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: کارهای خیلی خوبی صورت گرفته اما اگر در هر شهرستان و شهرهای آن در یک تا ۲ نقطه که مورد نظر مردم است، کار محقق شود تا مردم ببیند می‌توانید به عنوان الگو معرفی کنید، لذا شهرداری‌ها و شورای شهر تلاش کنند تا این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 6091536

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد