Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@08:19:18 GMT

۶ خوشمزه پروبیوتیکی برای هضم بهتر غذا

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۹۰۹۸

۶ خوشمزه پروبیوتیکی برای هضم بهتر غذا

زمانی که به دنبال خرید خیارشور برای به دست آوردن مزایای پروبیوتیک‌ها هستید، نوعی را که به صورت طبیعی تخمیر شده انتخاب کنید که سرکه در فرآیند تولید آن استفاده نشده باشد.

سرویس سبک زندگی فردا:  علاوه بر کمک به فرایند هضم و بهبود عملکرد مغز،به نقل از تبیان مصرف پروبیوتیک‌ها تأثیر زیادی در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، بهبود سلامت چشم، حفظ سلامت پوست و مبارزه با افسردگی دارند:

 

 

خیار شور:

زمانی که به دنبال خرید خیارشور برای به دست آوردن مزایای پروبیوتیک‌ها هستید، نوعی را که به صورت طبیعی تخمیر شده انتخاب کنید که سرکه در فرآیند تولید آن استفاده نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محلول نمک دریا و آب تغذیه مناسبی برای رشد باکتری خوب هستند که منجر به داشتن مزایای گوارشی در خیارشور می‌شوند.

ماست:

هیچ کس انکار نمی‌کند که بسیاری از انواع ماست حاوی مقادیر زیادی از پروبیوتیک‌ها و میکروارگانیسم‌های مفید برای هضم مؤثر و کاهش مشکلات گوارشی هستند. ماست‌های پروبیوتیک حاوی اسید لاکتیک هستند. دقت داشته باشید که همه انواع ماست پروبیوتیک نیستند و باید هنگام خرید محصول، به برچسب روی آن‌ها دقت کنید و نوع بدون قند و پروبیوتیک آن را انتخاب نمایید. فراتر از خاصیت پروبیوتیک ها، ماست سرشار از کلسیم و پروتئین برای حفظ عضلات و سلامت استخوان‌ها نیز هست.

کفیر:

سرشار از باکتری‌های اسید لاکتیک و مخمر است. این نوشیدنی به فرایند هضم کمک می‌کند و برای کسانی که به لاکتوز موجود در ماست حساسیت دارند، بهترین انتخاب می‌تواند باشد.

زمانی که به دنبال خرید خیارشور برای به دست آوردن مزایای پروبیوتیک‌ها هستید، نوعی را که به صورت طبیعی تخمیر شده انتخاب کنید که سرکه در فرآیند تولید آن استفاده نشده باشد. محلول نمک دریا و آب تغذیه مناسبی برای رشد باکتری خوب هستند که منجر به داشتن مزایای گوارشی در خیارشور می‌شوند

پنیر‌های نرم:

تحقیقات نشان داده نوع خاصی از پنیر نرم تخمیر شده، مثل گودا، به اندازه کافی برای زنده نگه داشتن پروبیوتیک‌ها قوی هستند. همچنین پنیر می‌تواند به عنوان حاملی برای پروبیوتیک‌ها عمل نماید که منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد. پنیر حاوی مقادیر زیادی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند ویتامین ب. ۱۲، کلسیم، فسفر و سلنیوم است.

نان‌های تهیه شده از خمیرترش:

دفعه بعدی که ساندویچ درست می‌کنید حواستان باشد چه نانی، پنیر و سبزیجات شما را در بر گرفته است. نان خمیرترش سرشار از پروبیوتیک‌هایی است که می‌تواند در هضم غذا مؤثر باشند.

مکمل‌ها:

پروبیوتیک‌ها علاوه بر مواد غذایی در مکمل‌های کپسولی، قرص، پودر و اشکال مایع آن ساخته می‌شوند. گرچه این مکمل‌ها خاصیت تغذیه‌ای فوق‌العاده مواد طبیعی را ندارند، ولی می‌توانند تأثیرگذار باشند و مصرف آن‌ها راحت است. اگر به مصرف این مکمل‌ها علاقه‌مند هستید می‌توانید با دکتر خود مشورت کنید. اگر بیمارید یا مشکل سیستم ایمنی دارید بهتر است توجه کافی و لازم برای مصرف پروبیوتیک داشته باشید.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ONe

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 «اینجا نشستیم، تحولات ایران را زیر نظر داریم و جنگ اطلاعاتی خود را به پیش می‌بریم... ایران فکر نکند فردا که رابطه ما با روسیه بهم خورد می‌تواند اینجا را پس بگیرد... ما تنها نیستم، برادر ما اسرائیل در کنار ماست، شالوم اسرائیل...» اینها بخشی از مواضع کارشناس باکویی یکی از تلویزیون باکو است. این اظهارات را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!
  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه