Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@13:18:44 GMT

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو به تمجید از تیمش پرداخت

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۹۳۶۸

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو به تمجید از تیمش پرداخت

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است که تیمش مقابل آرسنال یک برد تاریخی به دست آورده و به فینال رقابت ها صعود کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است که تیمش مقابل آرسنال یک برد تاریخی به دست آورده و به فینال رقابت ها صعود کرده است. دیگو کاستا شب گذشته تک گل اتلتیکو را به ثمر رساند تا شاگردان سیمئونه در مجموع با نتیجه ۲ بر ۱  در برابر آرسنال پیروز شوند و به فینال راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگو سیمئونه که از نمایش تیمش بسیار راضی است پس از این دیدار اظهار داشت:

تاریخ با چنین بازی‌ها و چنین ورزشگاه‌هایی ساخته می‌شود و با چنین بازی‌های بزرگ و چنین پیروزی‌های بزرگی همراه می‌شود. جو بازی را به خوبی حس کردم. هواداران در تمام گام‌ها با ما بودند، می‌دانستند که تیم به آنها نیاز دارد و این یکی از بزرگترین نوشته های ما در برگ کتاب تاریخ متروپولیتانو خواهد بود.

خیلی خوشحالیم که به فینال رسیده ایم، پس از آخرین فینالی که به آن رسیده بودیم، واقعا دوست داشتیم یک بار دیگر در یک فینال ظاهر شویم. تیم ما هفته پیش واکنش خیلی خوبی داشت، آنها را دچار مشکل کرد هر چند که یان اوبلاک هم بازی فوق العاده ای انجام داد ولی از اتفاقاتی که در این بازی‌های بزرگ در این شب‌های بزرگ رخ می‌دهد این است که بازیکنان بزرگ خود را نشان می‌دهند و تیمشان را هم سطح خودشان می‌کنند. این هفته خیلی خوب کار کردیم و با حس و حالی بسیار خوب پا به دیدار امشب گذاشتیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسنال دیگو کاستا اتلتیکو آرسنال اتلتیکو دیگو کاستا لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

کد خبر 6097300

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود