Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:57:28 GMT

برترین های کنگره بین المللی شعر توحیدی در میبد معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۹۵۷۴

برترین های کنگره بین المللی شعر توحیدی در میبد معرفی شدند

در آیین اختتامیه این کنگره سیداحمد حسینی شهریار، فاطمه آزادی منش، جوهر علی خان و سوییلو فوفانا به عنوان شاعران برگزیده بخش غیر فارسی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این بخش، اسماعیل الحکاک، زینب کامیلاوا، فاطمه بتول سایوز، عایشه هبرول، محمد عزام، هالی دیکو، نجیب الحسن زیدی و نجات حسین او شایسته تقدیر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از حمید مبشر، سیدحسن مبارز، حامد طونی، محمدجواد الهی پور، رضا نیکوکار، محمدحسین انصاری نژاد، فائزه زرافشان، طیبه سلمانی نژاد، نرگس سادات اکرامی، حسن اسحاقی و حیدر منصوری به عنوان شاعران برگزیده بخش بزرگسالان تجلیل به عمل آمد.
در این بخش، مریم کلباسی، سیدابوالفضل مبارز، سیدفضل الله طباطبایی ندوشن، فریبا قیومی زاده، سیدعلی میری، علی اکبر سلیمانی و قاسم اردکانی شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش کودک و نوجوان نیز سعیده موسوی زاده، سیده اعظم جلال زاده، فاطمه غلامی، مریم زرنشان و هادی فردوسی به عنوان برگزیده و افسانه نوری، مرضیه رشیدی، علی محمد شهیدی فر، فاطمه نیکونژاد و طوبی زارع شایسته تقدیر شناخته شدند.
دبیر علمی این کنگره به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع شرکت کنندگان 219 نفر از جمهوری اسلامی ایران و بقیه شهروندان پاکستان، افغانستان، هندوستان، لیبریا، سوریه، مالی، جمهوری آذربایجان، اندونزی، روسیه، ترکیه و کامرون بودند.
ذکریا اخلاقی افزود: در مجموع 927 اثر به بخش داوری راه یافت که از این تعداد 868 اثر به زبان فارسی و بقیه غیرفارسی بود.
وی ادامه داد: کنگره یادشده در 2 بخش کودک و نوجوان و بزرگسال به مدت یک روز و با محورهای توحید و معارف توحیدی، شرح شاعرانه اسماء و صفات خداوند متعال، جلوه ‌های جلال و جمال الهی در پدیده‌ های جهان، و تماشای عظمت خداوند در عالم برگزار شد.
این شاعر یزدی دیگر محورهای انتخابی را ستایش و ثنای پروردگار، نیایش و مناجات در آستان حضرت حق، سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند منان، تسبیح و تقدیس خداوند متعال، گفت ‌و گوی عارفانه با معبود ازلی در قالب‌ های مختلف شعری ذکر کرد.
در آیین اختتامیه کنگره یادشده کتابهای شعر توحیدی اثر محمدعلی مجاهدی و آیینه های شهود منتخب شعرهای کنگره بین المللی شعر توحیدی رونمایی شد.
مرکز شهرستان 100 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد و در مجاورت جاده تهران - یزد - بندعباس، کرمان و زاهدان قرار دارد.
7532 / 2047/
@irnayazdd
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جهان زینب شعر کودک و نوجوان هندوستان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابتهای امروز چابکسوارارن با ۷۶ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هفت کورس شامل یک دور هزار متری و ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان رقابت کردند.

دور اول این رقابتها با برتری یاسر آموت با اسب کی شاد میر همراه بود.

دور دوم آرمین آق آتابای با اسب اسپارتاکوس ترکان برنده شد.

دور سوم و چهارم عبدالحلیم قبادی با اسب کازوکی و اسب اشلی رز عنوان نخست را کسب کرد.

ابراهیم قره داشلی با اسب کلیور ، بنیامین جرجانی با اسب نایس کاپ و محمدصفا مختوم نژاد با اسب آژاکس هم عنوانهای برتر دورهای پنجم ، ششم و هفتم را کسب کردند.

برای روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابک‌سواران اسب‌های برتر اهدا شد.

قرار است روزهای دوم و سوم مسابقات این هفته نیز به ترتیب جمعه ۳۱ فروردین و شنبه اول اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند