Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:32:23 GMT

بخشش خطای دیگران به سبک دیرین دیرین + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۹۶۶۸

بخشش خطای دیگران به سبک دیرین دیرین + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازندگان مجموعه انیمیشن‌های زیبای «دیرین دیرین»، در یکی از قسمت‌ها، موضوع" با بخشش خطای دیگران اوج می گیرید" را به تصویر کشیده‌اند که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

انتای پیام/

دیرین دیرین این قسمت زنگ اخلاق + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیرین دیرین بخشش اخلاق دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس «مست عشق» گفت: داستان شمس و مولانا در سال‌های قبل بنا بود برای ساخت یک سریال تلویزیونی نگارش شود و مقدمات آن فراهم شده بود اما چون نگاه تلویریون حاکم بود نتوانستم با آن موقعیت کنار بیایم.

او ادامه داد: زمانی که با حسن فتحی برای کار دیگری به ترکیه رفته بودیم، زمینه را برای پرداختن به این طرح مساعد دیدیم… تولید پروژه شمس و مولانا را مطرح کردیم و استقبال زیادی از ایده اولیه «مست عشق» صورت گرفت.

بین طرح‌هایی که داشتیم این طرح، هفتمین اتودی بود که به آن رسیدیم و به جز طرح کلی، بقیه طرح را بر اساس چارچوب همان طرح ادامه دادیم. فیلمنامه فعلی «مست عشق» نسخه یازدهمی بود که در نهایت به آن رسیدیم.

او در پاسخ به این سئوال که نسخه نهایی اثر تا چه حد به ایده اولیه نزدیک است و توانسته به موفقیت برسد؟، گفت: تماشاگران باید پاسخ این پرسش را بیان کنند. ما تلاش خود را در این راستا انجام دادیم. پیشنهاد می‌کنم اگر مخاطبان فیلم چیزی در آن دیدند، دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنند.

این فیلمنامه‌نویس درباره همکاری با حسن فتحی نیز گفت: قبلا با آقای فتحی همکاری کرده بودم… خیلی با هم تفاهم فکری داریم و خیلی خوب با هم کار می‌کنیم. این همکاری به خصوص برای من لذت‌بخش‌تر از همکاری گذشته بود. من و آقای فتحی به این موضوع علاقه ویژه‌ای داشتیم. در این پروژه به صورت مداوم پنج،شش سال با هم کار کردیم و من از کار با او لذت بردم.

شب گذشته در آغاز  اکران خصوصی فیلم «مست عشق» در رزمال که در غیاب کارگردان و بازیگران فیلم و با حضور چهره‌هایی چون بهمن فرمان‌آرا، رضا کیانیان، همایون اسعدیان، مازیار میری، نوید محمودی، هوشنگ گلمکانی، حامد عسگری و … برگزار شد، مهتا ملک‌زاده مدیر سینما به حاضران خوشامد گفت و در ادامه، فرهاد توحیدی پیش از شروع نمایش فیلم روی صحنه رفت و با خواندن عزلی از مولانا [هر که او پست و مست عشق نشد/ تا ابد در خمار خواهد بود] و ضمن اشاره به پرداخت مولانا به عشق به جمال، کمال و بالاترین مرتبه عشق از نگاه او، گفت: اگر دیوان شمس و مثنوی مولوی را مطالعه کنید، چکیده آن چیزی جز عشق نخواهد بود. توحیدی به این نکته اشاره کرد که تهیه‌کننده فیلم در ترکیه به سر می‌برد و مشغول انجام امور مربوط به نمایش عمومی فیلم در این کشور است.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، ابراهیم چلیکول (اسکندر) هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، سلما ارگچ (همسر مولانا) ، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده‌اند.

از سایر عوامل اصلی فیلم می‌توان به تهیه کننده: مهران برومند، فیلمنامه‌نویسان: حسن فتحی و فرهاد توحیدی، جانشین تهیه کننده: شهرام زاهدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، دستیار اول و مدیربرنامه ریزی: فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، مدیرصدابرداری: جیهان آلینگان، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش، عکاس: مرتضی اتابکی، طراح کانسپت: رضا همتی راد، تهیه کننده اجرایی: فریده اوزال، مدیر پست پروداکشن: رضا اوزال، سرمایه‌گذاران: شرکت سیماریا و شرکت ای. ان. جی اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • رئیسی: خطای صهیونیست‌ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی‌گذارد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • راه رفتن وارونه!
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟
  • چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟