Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@17:29:19 GMT

مسابقات پارکور قهرمانی کشور در شیراز + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۰۰۲۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مسئول انجمن پلرکور ایران گفت: برای نخستین بار مسابقات آزاد قهرمانی کشور به میزبانی استان فارس و به مناسبت روز شیراز در فضای تفریحی و تاریخی کنار ارگ کریم خانی با استقبال گردشگران داخلی و خارجی به مدت دو روز آغاز شد.
محمد مرادی افزود: در این دوره از مسابقات حدود ۱۰۰ ورزشکار در رده‌های سنی زیر شانزده و بالای شانزده سال از سراسر کشور با هم به رقابتمی پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۱۹ ورزشکار در رده بالای ۱۶ و هفت ورزشکار از رده سنی زیر شانزده سال با رای هیات داوران به مرحله پایانی راه یافتند و نفر اول بزرگسالان این مسابقات هفته آینده برای شرکت در مسابقات بین المللی پارکور به عنوان نماینده کشورمان به ترکیه اعزام می‌شود.
مرادی بیان کرد: در این رشته ورزشی که به تازگی در کشور رسمیت پیدا کرده سه هزار ورزشکار فعال این رشته در رده‌های مختلف سنی در سراسر کشور سازماندهی شده اند.
پارکور یعنی عبور از موانع در سریعترین زمان ممکن با آسانترین و ساده‌ترین شیوهٔ حرکتی که کمترین انرژی بدن صرف آن می شود.
این نوع ورزش به زمین، تجهیزات یا ورزشگاه اختصاصی نیاز ندارد و دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن از حرکات این نوع ورزش است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی