Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@15:08:28 GMT

دستور تهیه پیراشکی سوسیس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۰۰۶۰

دستور تهیه پیراشکی سوسیس

طرز تهیه یک پیراشکی خوشمزه و ساده را در آشپزخانه منزلتان تجربه کنید.

مواد اولیه :

آرد دو لیوان
خمیر مایه نصف قاشق غذاخوری
آب ولرم یک چهارم لیوان
شکر نصف قاشق چایخوری
تخم مرغ تخم مرغ یک عدد
شیر شیر یک سوم لیوان
روغن مایع یک سوم لیوان
نمک یک سوم قاشق چایخوری
سوسیس سوسیس به تعداد کافی
سس گوجه فرنگی به میزان لازم

طرز تهیه :

ابتدا خمیر پیراشکی را تهیه می نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کار، شکر را در آب ولرم حل نموده، سپس خمیر مایه را به آن اضافه می کنیم، پس از هم زدن، روی آن را می پوشانیم و به مدت ده دقیقه در جای نسبتا گرمی قرار می دهیم تا عمل آید ( تقریبا حجم آن دوبرابر می شود). آرد و نمک را مخلوط نموده، سپس تخم مرغ، شیر، روغن و خمیر مایه عمل آمده را به آن می افزاییم. مواد را به خوبی مخلوط نموده و سپس خمیر بدست آمده را به مدت پنج دقیقه ورز می دهیم. روی خمیر را با نایلون می پوشانیم و خمیر را به مدت یک ساعت در جای نسبتا گرمی قرار می دهیم تا خمیر به اصطلاح ور بیاید.

در این حین سوسیس ها را در اندازه های دلخواه برش دهید. ( یا به صورت درسته) در مقدار کمی روغن سرخ نمایید. در آخر سس گوجه فرنگی را به سوسیس ها اضافه نموده از روی حرارت بردارید.

حالا خمیر آماده شده را در اندازه دلخواه ( معمولا کوچک) جدا نموده، روی سطحی صاف، پهن می نماییم و از سوسیس ها درون آن می گذاریم و خمیر را به صورت لوله دور آن می پیچیم. پیراشکی ها را درون سینی فر که آن را کمی چرب نموده اید قرار می دهیم. ( می توانید در مرحله پایانی طرز تهیه پیراشکی سوسیس, روی پیراشکی ها را با زرده تخم مرغ زده شده و کنجد تزیین نمایید). پیراشکی ها را درون فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت حدودا نیم ساعت قرار میدهیم تا کاملا پخته شده روی خمیر ها طلایی گردد.

در مواد درون پیراشکی سوسیس می توانید از پنیر هایی که در مقابل حرارت ذوب می گردند مانند پنیر پیتزا یا پنیرهای دیگر استفاده نمایید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)
  • فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تردستی با دست های کوچک
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)