Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 بعد از آنکه مارسی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا نتیجه گرفت و به ایستگاه پایانی این جام برابر آتلتیکومادرید راه یافت، ریمون دومنش جزو اولین نفراتی بود که نظرش را در مورد تیم کشورش بیان کرد.

وی اظهارداشت:با این بازی که مارسی انجام می‌دهد، در فینال هیچ شانسی برابر اتلتیکومادرید نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی قدیمی ادامه  داد:راهیابی آنها با این همه اشتباهاتی که مرتکب می‌شوند، خود یک شگفتی بود.

دومنش که در جام جهانی ۲۰۰۶ تیم کشورش را به مقام نایب قهرمانی رساند، افزود:بدیهی است وقتی می‌بینم تیمی از کشورم به فینال رسیده و موفق شده، خوشحال می‌شوم.اما وقتی دو تیم فینالیست را در نظر می‌گیرم، متوجه می‌شوم مارسی در دفاع ضعف زیادی دارد و نمی‌تواند مقابل اتلتیکومادرید سربلند شود.

دومنش نظرش را  در مورد تیم اسپانیایی نیز اینگونه بیان کرد:اتلتیکو تیمی است که وقتی توپ را در اختیار نداشته باشد، به هم نمی‌ریزد.بلکه از استراتژی مقابل حریف لطمه می‌بیند.آنها قادرند مقابل حریفان کلی فشار را تحمل کنند.همانگونه که مقابل بارسلونا دیدیم چطور مقابله کردند.ضمن آنکه قابلیت توپ‌‌ربایی دارند.

او تصریح کرد:کار دفاعی گریژمن و دوستانش واقعا جای تعریف دارد.خود همین بازیکن اولین نفری است که وقتی توپ از دست می‌رود، دست به اولین دفاع می‌زند.

فینال این جام در تاریخ ۱۶ مه(۱۶ اردیبهشت ۹۷) میان المپیک مارسی و اتلتیکومادرید در لیون انجام می گیرد.

انتهای پیام/ش

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)