Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:13:27 GMT

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره در یزد پیگیری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۱۱۳۶

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره در یزد پیگیری شد

به گزارش ایرنا 60 راس اسب در هفت دور به مسافت یک هزار متر با هم به رقابت پرداختند که در پایان به صاحبان اسب های برتر 550 میلیون ریال جوایزی نقدی اهدا شد.
در دور اول اسب وادی شاه رفیع به چابکسوار علیرضا رضایی ، ولیعهدخان به چابکسواری محمد خوجملی ، واندرس طوس به چابکسواری علی محمد غراوی و همچنین در دور دوم اسب وامق بهنور ، چابکسوار امیر حسین کریمی ، ویدا محمود ، چابکسوار امین محمدی و میکائیل به چابکسواری علی برزگر اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دور سوم اسب ولوله شریفی ، چابکسوار متین جرجانی ، ویکتور کوهستان ، چابکسوار علیرضا سپهوند و وزیرخان منصوری به چابکسواری عبدالله قلرعطا و همچنین در دور چهارم اسب نیاوش ثمین تفت ، چابکسوار ابوالفضل دهقان ، لینا بهزادی ، چابکسوار نادر صالح پور و نواب شاه قیم به چابکسواری محسن یزدانفر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در دور پنجم اسب ویس بابا اقبال ، چابکسوار نادر صالح پور ، ناصر روستا ، چابکسوار علی محمد غراوی و ویسا ناوکیلی ، چابکسوار محسن یزدانفر و در دور ششم اسب ورگلاس سردار ، چابکسوار علی محمد غراوی ، نگار رشید ، چابکسوار محمد خوجملی و گرانمهر شریف به چابکسواری نادر صالح پور اول تا سوم شدند.
همچنین در دور هفتم و پایانی نیز اسب ترکمن استوری ، چابکسوار محمد خوجملی ، پریز متیک ، چابکسوار سمیر محمدی و الدرادو به چابکسواری ابوالفضل دهقان اول تا سوم شدند.
مسابقات اسبدوانی قهرمانی کورس بهاره کشور به مدت شش هفته در مجتمع سوارکاری صفائیه یزد پیگیری می شود.
استان یزد 300 باشگاه و افزون بر 6 هزار راس اسب اصیل عرب دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 کوهستان یزد اسب چابکسواری چابکسوار موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور