Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@11:05:24 GMT

ناصری: فصل آینده فولاد قدرتمندی را خواهید دید

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۱۱۷۱

ناصری: فصل آینده فولاد قدرتمندی را خواهید دید

هافبک فولاد خوزستان امیدوار است در فصل آینده با قدرت و رتبه بهتری فصل را پایان برسانند و انتظارات هواداران را برآورده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، هافبک بازیساز فولاد خوزستان که در روزهای ابتدایی فصل نقش پررنگی در ایجاد موقعیت‌های این تیم با 4 پاس گل داشت، امیدوار است در فصل آینده شرایط تیمش متفاوت از این شود و بتوانند به موفقیتی که مدنظرشان است دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص شرایط فولاد در فصلی که گذشت گفت: ما فصل را خیلی بد شروع کردیم و مصدومان زیادی در شروع کار داشتیم که باعث شد کار را آنطور که باید و شاید، نتیجه نگیریم ولی در ادامه رفته رفته تیم بهتر شد و به رتبه‌های بالای جدول هم رسیدیم و جزو مدعیان جام و سهمیه لقب گرفتیم.

 

هافبک فولاد درباره دلایل افت خود بعد از روزهای خوبی که در ابتدای فصل داشت گفت: من هم اوایل خوب بازی می‌کردم ولی در یک مقطع مصدومیت بدی سراغم آمد. در کل خود من هم اوایل فصل بهتر بودم.

 

ناصری برنامه‌اش برای فصل آینده را اینطور توضیح می‌دهد: قراردادم با فولاد تمام شده است و چند پیشنهاد خوب هم دارم ولی اولویتم فولاد است و دوست دارم در تیم خودم بمانم. امیدوارم شرایط برای ماندنم فراهم باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد بتوانند شرایط را در فصل آینده مطابق میل هواداران پیش ببرند: باید ناکامی این فصل را با قدرت در فصل آینده جبران کنیم. هواداران را نمی‌توانیم بیشتر از این در انتظار نگه داریم و در کنار آنها فصل آینده را با قدرت و رتبه در شان تیم به پایان خواهیم رساند.

فولاد خوزستان عبدالله ناصری

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از گل دقیقه 3+90 گوستاوو بلانکو که برد دراماتیکی برای استقلال مقابل ذوب آهن ثبت کرد آرش رضاوند در میانه زمین گریه کرد.

این بازیکن از فرط خوشحالی اشک می ریخت در حالی که یکی دو دقیقه قبل از آن امید حامدی فر با مهرداد رضایی درگیر شده بود.

تصویر آرش رضاوند بعد از پایان مسابقه را ببینید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکنون جشنواره امام رضا (ع) بازوی قدرتمندی برای عرضه فرهنگ و معارف رضوی است
  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • درگیری حامدی فر با هافبک ذوب آهن از زوایایی متفاوت+تصاویر
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • اگر می‌خواهید انرژی تان زیاد شود این خوراکی‌ها را ناشتا بخورید!
  • تفال به حافظ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد...
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳