Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > دیگر ورزشها - اجلاس کنفدراسیون سوارکاری آسیا در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نشست خبری رئیس منطقه آسیا و فدراسیون سوارکاری به همراه مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری ایران عصر امروز برگزار شد.

حمدالرحمان العطیه در مورد برگزاری این اجلاس به میزبانی تهران، اظهار داشت:« اجلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای در ایران برگزار شد و از تلاش‌هایی که در این راستا صورت گرفته بسیار خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

العطیه ادامه داد:«تشکر می‌کنم از فدراسیون سوارکاری ایران که این وقت را فراهم کرد که این اجلاس سالیانه به میزبانی ایران برگزار شود. وضعیت سوارکاری ایران بسیار بهتر از چیزی است که فکر می‌کردم. البته در این باره باید مسئله قرنطینه حل شود که این موضوع در این منطقه چالش‌هایی را به وجود آورده است. برای حل این موضوع هم مسابقاتی مشترک میان دو کشور ایران و قطر در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم در این باره تعاملی میان سوارکاران ایران و قطر به وجود آوریم.»

وی افزود:«البته این یک راه حل اساسی و ایده‌آل نیست و در این باره باید اقدامات مناسبی باید صورت بگیرد.»

العطیه درباره دستاوردهای اجلاس تهران گفت:«در این اجلاس تصمیمات خوبی گرفته شد و ما از کشوری که در مسابقات میزبانی داشته باشد حمایت کامل خواهیم کرد. بین ایران و قطر همواره روابط حسنه خوبی وجود داشته و باید این ارتباطات افزایش یابد.»

در ادامه این نشست مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری ایران هم پاسخگوی خبرنگاران بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در رابطه با اینکه آیا درباره حل مشکلات مربوط به قرنطینه صحبت‌هایی مطرح و اقداماتی صورت گرفته است، گفت:«در این باره صحبت‌هایی مطرح شد اما یکی از مواردی که بیشتر از ما باید در این باره اقدامات انجام دهد مربوط به دولت‌ها است. سازمان دامپزشکی به ما این قول را داده که تا پایان سال آینده مشکل قرنطینه اسب حل شود. در این باره ما البته سوارکاران‌مان را به نقاط مختلف اعزام می‌کنیم  و مشکلاتی در این مورد اعزام آن‌ها وجود ندارد.»

العطیه، رئیس فدراسیون سوارکاری منطقه آسیا - اقیانوسیه هم عنوان کرد:«این چالش را باید دولت‌ها حل کنند. فدراسیون‌ها در این باره می‌توانند رایزنی کنند و با انتشار مقالات مختلف و اقداماتی مشکلات مربوط به قرنطینه را تسهیل کنند.  پس از اتفاقات است که می‌توانیم شاهد باشیم این مشکل حل شود.»

خلیلی در ادامه این نشست گفت:«ایران از دو سال پیش میزبان مسابقات CSI بوده است و در این باره ما مشکلات زیرساختی نداریم. ما به دنبال این هستیم که بتوانیم مسابقات سه ستاره و چهار ستاره را در کشور برگزار کنیم و این موضوع هم نیازمند افزایش مبالغ و جوایز مسابقات است تا سوارکارانی که در این رویدادهای بین‌المللی حاضر می‌شوند حضور در ایران برای‌شان صرفه اقتصادی داشته باشد.»

رئیس فدراسیون سوارکاری خاطرنشان کرد:«بهترین دستاورد ما حضور و افزایش تعداد شرکت کنندگان در این اجلاس بوده است، در گذشته فدراسیون آسیایی چندان شناخته شده نبود و در یک سالی که العطیه در راس این فدراسیون قرار گرفته تحرکات خوبی صورت گرفته و تمرکز زیادی در حوزه اسب و سوارکاری که پیش تر در منطقه شرق بوده، در منطقه غرب هم به وجود آمده است.»

خلیلی درباره حضور سوارکاران ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا هم گفت:« 8 الی 9 سوارکار به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند و برای اولین بار است که در 3 رشته پرش از مانع، درساژ و مسابقات 3 روزه شرکت خواهیم کرد، حضورمان در مسابقات 3 روزه برای اولین بار خواهد بود. یک جوان در مسابقات 3 روز شرکت می‌کند و 2 ورزشکار خانم هم در رقابت‌های درساژ خواهیم داشت.»

در پایان این نشست هم العطیه درباره شرایط سوارکاری در ایران و سوارکاران کشورمان گفت: «شاید در مسابقاتی که در ایران برگزار می‌شود ارتفاع موانع مانند مسابقات اروپایی نباشد اما سوارکاران ایران مانند سوارکاران اروپایی پرش می‌کنند و باید مسابقات بیشتری در ایران برگزار شود.»

 

 

 

254 41

کلید واژه‌ها : سوارکاری - وزارت ورزش و جوانان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوارکاری وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

ثبات نسبی بازار مسکن و کاهش انتظارات تورمی باعث کساد شدن بازار بخر و بفروش‌ها شده و به گفته واسطه‌های ملکی، برای آپارتمان‌هایی که با قیمت‌های اعلامی جدید عرضه می‌شوند مشتری چندانی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازارهای رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشدهایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.

با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت به ایسنا گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است.  قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحدها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده ولی هنوز تثبیت نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد