Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@04:19:35 GMT

مرکز مقاومت فولادشهر امروز افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۱۸۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تولد امام زمان (عجل الله علیه) ،مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان به همراه تعدادی از پرسنل ناحیه با امام جمعه فولادشهر دیدار نمودند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حجت الله صفر پور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان ضمن تبریک فرارسیدن تولد منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عجل الله علیه) ، هم زمانی این میلاد فرخنده با شهادت مرتضی مطهری روز معلم و شروع هفته عقیدتی سیاسی سپاه در روزهای پیش رو را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان با توجه به اینکه در حال حاضر مرکز مقاومت فولادشهر روز شنبه 15 اردیبهشت افتتاح می شود، ادمه داد : مسئولین شهر و امام جمعه محترم کمک کنند تا بتوان دو حوزه مقاومت در مسکن مهر فولادشهرراه اندازی کنیم و همچنین حوزه های دانش آموزی و اقشار را در این شهر فعال نماییم واین کار نیاز به همراهی و به خط کردن دستگاه ها و مسئولین در شهر می باشد تا بتوان کار فرهنگی و ایجاد معونت در جامعه انجام داد.

در ضمن بعد از این دیدار مسئول نمایندگی وفرماندهی با همراهان در دفتر شورای شهر فولاد شهر حضور پیدا کردند و روز شورا ها را به ایشان تبریک عرض نمودند و به بیان مشکلات شهر و راه حل ها پرداختند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در «میس الجبل» یک شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه شهادت غیرنظامیان در شهرک میس الجبل، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه پنجم ماه مه ۲۰۲۴ شهرک مرگلیوت را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع، نظامیان و شهرک‌های صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۱۰ عملیات می‌رسد.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک «میس الجبل»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین «کفریوفال» و «کفر گلعادی» را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۴ شهرک‌نشین صهیونیست در حمله موشکی امروز به الجلیل و جولان اشغالی از سمت لبنان زخمی شده‌اند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که از صبح امروز بیش از ۱۰۰ موشک به سوی الجلیل و جولان اشغالی شلیک شده است.

کد خبر 6097688

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا