Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@00:20:19 GMT

اصولي براي مردان شيک پوش

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۱۹۵۰

اصولي براي مردان شيک پوش

خبرگزاري آريا -
آنچه مردان شيک پوش بايد رعايت کنند
بعضي مردان تمام پولي را که بايد صرف استايل شان کنند، به خريد شلوار جين و تي شرت اختصاص مي دهند؛ غافل از اينکه براي اينکه جذاب به نظر بيايند و جدي گرفته شوند، داشتن استايل رسمي به کارشان مي آيد. براي درست کردن يک استايل رسمي و جذاب مردانه بهتر است لباس هايي را که در ادامه درباره شان مي خوانيد، در کمدتان داشته باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براي اينکه جذاب به نظر بيايند و جدي گرفته شوند، داشتن استايل رسمي به کارشان مي‌آيد
وجود کفش مردانه تمام چرم واجب است!
اگر بين کفش هايتان انواع و اقسام کتاني ها، کفش هاي ورزشي و صندل ها پيدا مي شوند؛ اما خبري از يک جفت کفش چرمي مردانه نيست، حتما يک پاي قضيه خوش لباسي تان مي لنگد. وجود حداقل يک جفت کفش رسمي چرم مشکي در کمد هر مردي ضروري است. اگر دوست داشتيد مي توانيد بعدا کفش هاي ديگر از جمله يک جفت کفش رسمي قهوه اي سوخته هم اضافه کنيد تا دستتان براي ساختن استايل هاي متنوع باز باشد.
از کت و شلوار غافل نشويد!
هفت دست تي شرت و بيست دست پولوشرت براي شما استايل هاي روزمره و نيمه رسمي زيبايي مي سازند؛ اما هيچ وقت سازنده استايل مردانه شيک و رسمي نخواهند بود. به همين دليل روي خريد کت و شلوار مردانه شيک و خوش دوخت سرمايه گذاري کنيد. براي انتخاب بهترين گزينه، لازم است ابتدا انواع کت و شلوار مردانه را که بر اساس مد روز و اصول زيبايي شناختي دوخته شده اند، ببينيد تا به اصطلاح چشم تان از مدل هاي مختلف پر شود. تنها زماني که انواع مدل ها را ديده باشيد، مي توانيد سراغ انتخاب گزينه هايي برويد که نسبت به بقيه به نظرتان شيک تر هستند.
چه رنگ کت و شلواري بپوشم؟
رايج ترين رنگ هاي کت و شلوار مردانه شامل موارد زير مي شود:
آبي ملواني: يکي از جوان پسندترين رنگ هاي کت و شلوار مردانه است که به سرعت استايلي به روز و شيک برايتان مي سازد.
طوسي: انواع طيف هاي طوسي در بازار موجود هستند. پيشنهاد ما براي فصل هاي بهار و تابستان، روشن ترين تناژ اين رنگ است.
مشکي: کت و شلوار مشکي از قديم بوده و همچنان به عنوان يک رنگ کلاسيک به حياتش در دنياي مد و لباس ادامه مي‌دهد.
خاکي: يکي از رنگ هايي است که شيک بودن يا نبودن آن به طيفي که انتخاب مي کنيد و تناسب آن با رنگ پوستتان بستگي دارد.
سرمه اي: از رنگ هايي است که به راحتي با ساير رنگ ها ست مي شود.
قهوه اي تيره: ست کردن کت و شلوار قهوه اي تيره به آساني ساير رنگ هاي اين فهرست نيست. پيشنهاد مي کنيم اين رنگ را به عنوان آخرين رنگ انتخابي در فهرستتان قرار دهيد.
بهترين رنگ براي انتخاب پيراهن کدام است؟
استايل مردانه بدون پيراهن معني ندارد. بنابراين بخشي از سرمايه گذاريتان را روي خريد پيراهن مردانه قرار دهيد. بهترين رنگ هايي که هنگام انتخاب مي توانيد سراغشان برويد آبي ملايم، بژ، صورتي ملايم، سفيد، عاجي، طوسي و مشکي است. براي داشتن يک استايل تمام رسمي بهتر است سراغ پيراهن هاي بدون طرح و ساده برويد يا نهايتا از چهارخانه هاي ريز به جاي نمونه هاي درشت استفاده کنيد. پيراهن خال خالي و طرح دار از رسميت تان کم مي کند. دقت داشته باشيد حتي اگر ساده ترين پيراهن را هم مي پوشيد بايد کاملا تميز و اتو خورده باشد. چين خوردن سر آرنج ها يا پشت پيراهن استايل رسمي را خراب مي کنند.

بخشي از سرمايه گذاريتان را روي خريد پيراهن مردانه قرار دهيد
دکمه هاي کتم را ببندم يا نه؟
شايد خيلي از مردان از قوانين دکمه‌اي کت مردانه بي‌خبر باشند. قضيه از قرار زير است:
وقتي کت شما يک دکمه دارد، آن دکمه بايد بسته باشد.
وقتي کت تان دو دکمه دارد، تنها دکمه بالاست که بايد بسته باشد و دکمه پايين حتما باز است.
وقتي کت شما سه دکمه است، تنها دکمه مياني است که بايد حتما بسته باشد. دکمه پايين هميشه باز است و دکمه بالا ممکن است باز يا بسته باشد.
به همين دليل هنگام خريد دقت داشته باشيد کت، کاملا اندازه و به اصطلاح فيت بدنتان باشد چون اگر کمي شکم داشته باشيد و به اين اميد که دکمه‌اش را باز خواهيد گذاشت ؛کت تک دکمه بخريد، نقشه هايتان نقش بر آب خواهند شد.
جليقه و کت تک بخرم؟
بعضي مردان هم هستند که دوست دارند به جاي خريد ست کت و شلوار، تنوع ايجاد کنند و با استفاده از انواع مدل هاي کت تک و جليقه مردانه براي خودشان استايل هاي مختلفي بسازند. اين کار به خصوص براي جوان ترها ايده خيلي خوبي است و هيچ ايرادي هم ندارد. کافي است قبل از خريد کت تک و جليقه مردانه نگاهي به رنگ شلوارهايي که داريد بيندازيد و بر اين اساس دست به انتخاب کت تک بزنيد. براي مثال اگر در کمدتان شلوار سفيد داريد، يک کت تک آبي روشن يا حتي سرمه‌اي يک ست تابستانه برايتان مي سازد.

قبل از خريد کت تک و جليقه مردانه نگاهي به رنگ شلوارهايي که داريد بيندازيد
اکسسوري لازم براي استايل مردانه چيست؟
قيد انواع دستبندهاي رنگارنگ را بزنيد و در عوض يک ساعت شيک رسمي تهيه کنيد. استفاده از انگشتر هم بدون مانع است به شرطي که سنگين باشد و فانتزي و سبک به نظر نرسد. انداختن گردنبند را تا جايي که ممکن است از ذهن خود بيرون کنيد.
عطر مناسب کدام است؟
هيچ وقت براي شرکت در يک مراسم رسمي با يک استايل رسمي، سراغ عطري نرويد که بعد از يک ساعت ماندن بد بو مي‌شود يا حتي ديگر هيچ ردي از خود به جا نمي‌گذارد. عطر شما، نشان دهنده سليقه شماست. بنابراين يک عطر باکيفيت و شيک تهيه کنيد و در مراسم رسمي سراغش برويد.
بهتر است عطرتان خيلي تند نباشد، مگر اينکه با گذشت زمان، از تند بودن آن کاسته شود؛ در اين صورت يک ساعت قبل از حضور در مراسم عطر بزنيد. عطر تند مردم را از شما فراري مي دهد و ممکن است باعث سردرد ديگران شود.
عطر گرم براي فصول سرد سال مناسب است و عطر خنک براي فصل هاي گرم سال. برعکس اين قانون باز هم باعث فرار کردن مردم از اطرافتان يا کلافگي آن ها خواهد شد.
در مهماني هاي رسمي که در فضاي باز برگزار مي شوند و شبانه هستند، استفاده از مقدار بيشتر عطر، مجاز است.
اگر به هر دليلي نتوانستيد عطري با ماندگاري بالا تهيه کنيد، عطرتان را درست قبل از ورود به مراسم بزنيد.
منبع : setare.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در جریان پیروزی 6-0 بارسلونا مقابل ختافه، ژاوی برای آخرین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی