Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:33:55 GMT

و اينک آخرالزمان در تلويزيون

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۲۱۵۶

و اينک آخرالزمان در تلويزيون

خبرگزاري آريا - شبکه تلويزيوني استارز مجموعه «و اينک آخرالزمان» را تهيه و توليد مي‌کند. اما تماشاگران قاب کوچک نبايد اشتباه کرده و تصور کنند اين شبکه قصد بازسازي تلويزيوني درام جنگي معروف فرانسيس فورد کاپولا را دارد! تنها ارتباط بين اين مجموعه تلويزيوني و آن فيلم سينمايي، نام آنهاست و نه هيچ چيز ديگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کار تلويزيوني استارز هيچ ارتباطي به فيلم جنجالي دهه 70 ميلادي کاپولا با بازي مارلون براندو ندارد. اتفاقا برعکس حال و هواي تيره و تار و مخوف فيلم کاپولا، مجموعه استارز رويکردي کمدي و خنده دار دارد. استيون سودربرگ فيلمساز مطرح کانادايي، مدير توليد و اينک آخرالزمان است. گرگ آراکي خالق مجموعه و يکي از نويسندگان فيلمنامه آن است. مجموعه در 11 اپيزود تهيه مي‌شود و هر قسمت آن، نيم‌ساعت خواهد بود. کارگردان تمام 11 اپيزود مجموعه هم خود آراکي است.
اين کمدي درام خانوادگي و اجتماعي، چهار نوجوان را در راس ماجراجويي هايش دارد. آنها چهار دوست و هم مدرسه‌اي هستند که در غوغاي شهر و زندگي صنعتي، تجربه‌هاي تازه‌اي را کسب کرده و با بخشي از واقعيت‌هاي زندگي روزمره آشنا مي‌شوند. مسائلي مثل شهرت، پول، درس و تحصيل و دوست داشتن والدين و خانواده، از جمله چيزهايي است که اين چهار دوست را به چالش مي‌کشد و ديدگاه‌هايشان را در معرض آزمايش قرار مي‌دهد. در هر قسمت مجموعه، کاراکترهاي اصلي آن با يک موضوع و مشکل روبه‌رو مي‌شوند. قصه سريال تلاش مي‌کند آنها را در مسيري که طي مي‌کنند (و تصميماتي که مي‌گيرند) آزاد بگذارد و اجازه دهد خودشان بر مشکلات غلبه کنند. در پايان داستان مجموعه، هيچ يک از اين چهار نفر همان کساني نيستند که در شروع پخش بوده‌اند.
سودربرگ مي‌گويد لحن روايتي داستان از ريتم تندي برخوردار است، تا بتواند تماشاگران نوجوان مجموعه را با خود همراه کند. تاکيد اين فيلمساز کانادايي‌تبار بر اين است که داستان‌هاي مجموعه، لحن شعاري نخواهند داشت و ماجراها را به زباني طنز تعريف و بيان خواهند کرد. پيام‌هاي داستان هم قرار است در دل ماجراها گنجانده شود و به قول معروف، رو و عيان نباشد. داستان مجموعه در شهر لس آنجلس اتفاق مي‌افتد و قرار است هاليوود و ستارگان سرشناس آن هم، بخشي از مجموعه باشند. شرکت مستقل فيلمسازي لاينزگيت که شريک کاري شبکه استارز است، پخش بين‌المللي مجموعه را در کشورهاي مختلف به عهده دارد. رسانه‌هاي گروهي با توجه به همکاري نزديک سودربرگ با و اينک آخرالزمان، از علاقه او به قاب کوچک خبر مي‌دهند. ظاهرا اين روزها اين علاقه بيشتر هم شده است! در چند سال اخير و با وجود کارگرداني تعدادي فيلم سينمايي، همکاري سودربرگ با مجموعه‌هاي تلويزيوني بسيار بيشتر شده است. در سه سال اخير، او مدير توليد حداقل چهار مجموعه تلويزيوني بوده است. سودربرگ حتي اپيزودهايي از مجموعه پر رمز و راز «موزائيک» را کارگرداني هم کرد. اين مجموعه را شبکه HBO تهيه و توليد کرد و سودربرگ، مدير توليد و يکي از تهيه کنندگانش بود. استقبال تماشاگران از اين مجموعه خوب بود و باعث شد فصل‌هاي بعدي آن هم وارد مرحله توليد شود. اما شبکه استارز اعلام کرده سودربرگ قرار نيست به عنوان کارگردان پشت دوربين هيچ‌يک از اپيزودهاي و اينک آخرالزمان قرار گيرد.
مهبد آستاني

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون