Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب در سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تا ظهر سومین روز نمایشگاه کتاب تهران در مجموع ۷۸ هزار بن کارت فیزیکی از طریق وب‌کیوسک‌ها تحویل داده شده است.

مهدی اکرمی با اعلام این خبر گفت: با بهره‌مندی از ۳۰ وب‌کیوسک مستقر در داخل سالن و ۸ وب‌کیوسک در محوطه و فضای باز نمایشگاه بین‌المللی در جهت تسهیل خدمات الکترونیک امکان دریافت بن‌کارت‌های فیزیکی از طریق دستگاه‌های وب‌کیوسک برای ثبت‌نام کنندگان بن‌کارت فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه گزینه برای چگونگی دریافت بن‌کارت‌ها در نمایشگاه کتاب تهران در نظر گرفته شده بود، افزود: دریافت بن‌کارت فیزیکی و خرید از طریق کارت هوشمند ملی و روش NFC سه راه برای دریافت آسان بن‌کارت‌ها در این دوره از نمایشگاه‌ها بوده است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و رضایتمندی آن‌ها همراه بوده است.

اکرمی افزود: افرادی که گزینه بن‌کارت فیزیکی را انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به وب‌کیوسک‌های مستقر در نمایشگاه کتاب و یا مراجعه به ۳۶۰ دستگاه فعال در سراسر کشور و وارد کردن کد ملی خود بن‌کارت کتاب خود را دریافت کنند.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب تصریح کرد: همچنین افرادی که ثبت‌نام خود را به منظور خرید از طریق کارت ملی هوشمند انجام داده‌اند پیامکی حاوی رمز خرید را دریافت کرده‌اند که از طریق آن می‌توانند در نمایشگاه کتاب خرید کنند.

مسئول دبیرخانه‌ی اجرایی نمایشگاه‌های کتاب در توضیح نحوه‌ی کار با بن‌کارت‌های ملی هوشمند گفت: با این روش امکان انجام تراکنش خرید صرفا با در دست داشتن کارت ملی هوشمند بر روی پایانه‌های فروشگاهی بدون نیاز به حضور کارت بانکی صورت می‌گیرد.

وی کاهش هزینه‌های مردم و نمایشگاه و کاهش خروج ارز و حفظ محیط‌زیست و صرفه‌جویی در زمان را از ویژگی‌های اجرایی شدن طرح بن‌کارت ملی هوشمند دانست.

وی افزود: با تعاملات صورت گرفته با سازمان ثبت احوال کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوشبختانه شاهد اجرایی شدن این طرح در سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بوده‌ایم.

مهدی اکرمی کوتاه شدن دست سودجویان و توزیع بن کارت‌های خرید کتاب را از دیگر عواید مثبت این تعامل عنوان کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به جدید بودن این خدمت در نمایشگاه کتاب خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از طرف مردم را شاهد بودیم، افزود: تا به حال ۳۸ هزار نفر از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام اقدام به دریافت رمز بن‌کارت‌ملی هوشمند کرده‌اند.

به گفته‌ی وی؛ پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال گسترده‌ی اهالی کتاب از دریافت بن‌کارت به واسطه‌ی اجرایی شدن طرح استفاده از کارت ملی هوشمند، در دوره‌های بعدی نمایشگاه تعداد کل بن‌کارت‌های فیزیکی کاهش یابد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از توزیع بن کارت نمایشگاه کتاب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد اسماعیل زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در سال گذشته نیز برخی پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود:  ساخت پارک‌های محلی، احداث میدان «نماز» و یادمان شهید گمنام، اصلاح هندسی برخی معابر، لکه‌گیری و آسفالت و بهسازی شماری از مسیرها از جمله این طرح‌هاست.
شهردار محمدآباد تصریح کرد:بهره برداری از پارک کوهستانی، اصلاح و تعبیه روشنایی میدان ورودی شهر از سمت اصفهان، احداث میدان خروجی شهر به سمت شهرضا و تکمیل آزادسازی برخی خیابان‌ها از جمله دیگر پروژه‌های مورد اشاره محسوب می‌شود. 
وی اضافه کرد: مرمت آثار تاریخی و گردشگری، تکمیل پد(محل استقرار و پرواز) بالگرد و تکمیل استخر ذخیره آب‌های سطحی از جمله پروژه‌هایی دیگری است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 
اسماعیل زاده با بیان اینکه سومین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و مشاغل خانگی را در ارگ تاریخی این شهر افتتاح کردیم، گفت: بالغ بر ۳۰ غرفه از برخی شهرهای استان‌ اصفهان و مناطق دیگر مانند آذربایجان شرقی و کرمان در این نمایشگاه حضور دارند. 
وی با اشاره به اینکه گردشگری از جمله مباحث با اهمیت این خطه به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: هرچه بتوانیم زیرساخت‌های مرتبط با این صنعت را ارتقا بخشیم می‌توانیم محمدآباد را به خطه‌ای مسافرپذیر تبدیل کنیم. 
اسماعیل‌زاده گفت: نمایشگاه نامبرده از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته است و امیدواریم این روند رو به رشد در سال‌های آینده نیز تداوم یابد. 
وی اضافه کرد: شهر محمدآباد و به طور کلی شهرستان جرقویه از منابع طبیعی و محیط زیست زیبا و بکر سود می‌برد و بی‌شک گردشگری طبیعی بویژه با توجه به مجاورت آن با پارک ملی کلاه قاضی قابلیت پیشرفت دارد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان