Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@10:51:37 GMT

عروس، سقف تالار جشن را روی سر مهمانان آوار کرد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۲۸۷۹

‍‍‍‍‍‍

یک عروس چینی که قصد داشت از حضور مهمانان در جشن عروسی اش قدردانی کند با اقدامش موجب فروریختن سقف تالار عروسی شد. آفتاب‌‌نیوز : عروس چینی با اقدام عجیب خود در شب جشن عروسی اش خبرساز شد. این دختر جوان با کوبیدن دسته گل خود به سقف تالار عروسی موجب شد تا قسمتی از آن روی مهمانان حاضر فرو بریزد. او که قصد داشت دسته گل خود را به سمت مهمانان پرتاب کند، اشتباها آن را به سقف محل برگزاری جشن عروسی کوبید و موجب این حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویدئویی که منتشر شده است لحظه وقوع این اتفاق عجیب را در حالی که عروس به همراه داماد روی سکو و رو به مهمانان حاضر در جشن ایستاده اند به تصویر می کشد. مهمانان با دیدن این صحنه و فرو ریختن سقف دچار شوک و حیرت شدند. هنوز مشخص نیست آیا در این حادثه به کسی آسیبی وارد شده است؟

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ 3 می و در یکی از شهرهای چین اتفاق افتاده است.



رکنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تصویر متفاوت از صحن مجلس /مهمانان ویژه پارلمان چه کسانی بودند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف، برگزار شد. در همین راستا، جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان امروز بهارستان بودند. در همین راستا، تصاویری از حضور مقامات نظامی ارتش را در صحن علنی مجلس مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895906

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • تصویر متفاوت از صحن مجلس؛ مهمانان ویژه پارلمان را ببینید
  • خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»
  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران
  • یک تصویر متفاوت از صحن مجلس /مهمانان ویژه پارلمان چه کسانی بودند؟