Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -  بدينوسيله به اطلاع مي رسانداز آنجايي كه در مرحله اول اعلام نتايج، يك برابر ظرفيت از داوطلبان داراي حد نصاب براي بررسي مدارك انتخاب شده و به وزارت بهداشت معرفي گرديده اند پس از بررسي مدارك و بازگشت اطلاعات بررسي شده به اين سازمان مجدداً پس از اعمال اصلاحات درخواستي (اصلاح مدت سابقه اشتغال، اصلاح سهميه 5% ايثارگران، اصلاح سهميه 25% ايثارگران با نامه رسمي بنياد شهيد و امور ايثارگران و اصلاح حالت بومي)
بدينوسيله به اطلاع مي رسانداز آنجايي كه در مرحله اول اعلام نتايج، يك برابر ظرفيت از داوطلبان داراي حد نصاب براي بررسي مدارك انتخاب شده و به وزارت بهداشت معرفي گرديده اند پس از بررسي مدارك و بازگشت اطلاعات بررسي شده به اين سازمان مجدداً پس از اعمال اصلاحات درخواستي (اصلاح مدت سابقه اشتغال، اصلاح سهميه 5% ايثارگران، اصلاح سهميه 25% ايثارگران با نامه رسمي بنياد شهيد و امور ايثارگران و اصلاح حالت بومي) نمره كل جديد ساخته شده و گزينش نهايي براي اعلام قطعي نتايج انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاکن نظر به اينكه تغيير مدت سابقه اشتغال در نمره كل معرفي (نمره كل نهايي)، تغيير حالت بومي وتغييرات سهميه ايثارگران در اولويت گزينش تاثير مستقيم داشته است، لذا در نتيجه اعمال اين قبيل اصلاحات و تغييرات برخي ازداوطلباني كه قبلاً در رديف يك برابر ظرفيت براي بررسي مدارك معرفي شده بودند به عنوان واجد شرايط براي معرفي يك برابر جهت مصاحبه قرار نگرفتند (به عبارتي معرفي آنها براي مصاحبه و پذيرش ملغي مي‌گردد) و برخي داوطلبان ديگر كه قبلا در رديف معرفي شدگان قرار نگرفته بودند واجد شرايط براي معرفي يك برابر قرار گرفتند.
بنابراين كليه داوطلبان مشمول موضوع فوق مي‌بايست با مراجعه به سايت اين سازمان كارنامه اصلاح شده خود را مشاهده نموده و درصورت هرگونه سوال مبني برتغيير ياعدم تاييد سهميه، مدت سابقه اشتغال يا حالت بومي به دانشگاه علوم پزشکي ذيربط مراجعه نمايند.
روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌