Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@18:53:28 GMT

جادوی رنگ در گالری کمال الملک شاهرود + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۳۱۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه 35 اثر رنگ روغن از "رسا صاحبی" به سبک امپرسیونیسم و رئال از طبیعت به تماشا گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا 20 اردیبهشت از ساعت 10 تا 12 و 17 تا 20 در گالری کمال الملک واقع در میدان امام خمینی شاهرود برای بازدید علاقه مندان گشوده است کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جاده تندرستی شاهرود
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • همایش بزرگ حجاج شاهرود
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی