Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز بعد از انصراف علیرضا قربانی از خوانندگی یکی از سرودهای تیم ملی در جام جهانی فوتبال، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی توضیحاتی را در این زمینه ارایه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا پولاد ضمن اشاره به حساسیت رسانه ای انتخاب خواننده سرود تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال بیان کرد: ساخت و اجرای موسیقی برای حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی مسئولیت بزرگی است که برعهده بنیاد رودکی گذاشته شده به همین منظور مجموعه بنیاد رودکی به صورت پیوسته فعالیت های انجام شده در این مسیر را از طریق سامانه رسمی بنیاد به اطلاع افکار عمومی می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته جذابیت‌های رسانه ای موضوع باعث شده که گمانه زنی های متعددی درباره فرآیند ساخت این آثار شکل بگیرد. در هر حال بنیاد رودکی به عنوان مجموعه‌ای متخصص با هماهنگی فدراسیون فوتبال تلاش دارد که نتیجه کار به عنوان اثری فاخر و بخشی از شناسنامه موسیقیایی کشور در عرصه بین‌المللی عرضه شود. 

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی با اشاره به اینکه بیشترین گمانه زنی رسانه‌ ها درباره خوانندگان سرودهاست، توضیح داد: علاوه بر سرودی که توسط سالار عقیلی خوانده می شود و پس از انصراف علیرضا قربانی، دو قطعه بی کلام به همت شهرداد روحانی در جریان تولید قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با انصراف علیرضا قربانی بنیاد رودکی با خواننده دیگری برای ادامه کار گفتگو نکرد و همان دو قطعه بی کلام جایگزین سرودی با صدای قربانی شد.

پولاد ادامه داد: بررسی ها در مورد خواننده سومین سرود نیز در حال انجام گرفتن است و به زودی از طریق  بنیاد رودکی اطلاع رسانی می شود.

مدیر روابط عمومی بنیاد رودکی در پایان از اصحاب رسانه به دلیل پیگیری اخبار و پوشش رسانه ای این رویداد موسیقیایی ملی و بین‌المللی قدردانی کرد.

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند، شامگاه یکشنبه تیم‌های فوتبال «فاینورد» و «زووله» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

گل‌های فاینورد در این بازی را «آیاسه یوئدا »(۳۳)، «ایوانوسک »(۴۱)، «سانتیاگو خیمنز »(۶۷، ۸۲) و «لوتشارل گیرترویدا »(۸۰) به ثمر رساندند.

علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی فاینورد در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد.

فاینورد با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد. پیش از این دیدار هم آیندهوون با برتری برابر «اسپارتا روتردام» قهرمانی خود را در لیگ برتر هلند قطعی کرد. فاینورد در رده دوم قرار دارد و توئنته هم با ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097720

دیگر خبرها

  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی