Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار قم گفت: خدمات رساني به زائرين نيمه شعبان نسبت به سال گذشته بهتر است.
به گزارش خبرگزاري آريا ، سيد مهدي صادقي استاندار قم با اشاره به هم گرايي و هم افزايي جهت ارائه ي خدمات ايمن به زائران گفت: اميدواريم به برکت دعاي امام عصر و با تلاش مسئولان بدون هيچ حادثه اي اين جشن بزرگ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي پرواز هوايي بر فراز مسجد مقدس جمکران اشاره و اضافه کرد: با وجود حجم بالاي تردد و خيل زائراني که به سمت مسجد جمکران گسيل شده اند شاهد بوديم نسبت به سال گذشته خدمات رساني خصوصا در بحث ترافيک بهتر بوده است.
صادقي عنوان کرد: مشکل پارکينگ از جمله مهمترين مشکلات مربوطه به شهر قم در اين ايام بوده که بايد در سال هاي آينده تدابير بهتري براي کنترل و هدايت آنها صورت گيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۹۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۵ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۱۱۱ دلاری ۲ هزار و ۳۱۴ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • افزایش حجم آب دریاچه ارومیه به ۲.۵ میلیارد مترمکعب
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک