Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: عضو جبهه فرهنگی میقات ظهور نذر فرهنگی کتاب خاطرات شهید ابراهیم هادی را برای رسیدن به دست قشر خاکستری جامعه خواند و گفت: انسان به دین کسی می رود که با او می نشیند و سیر مطالعه زندگی شهداء فرصتی برای این مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام محمدتقی وکیل پور، عضو جبهه فرهنگی میقات ظهور عصر روز گذشته (14 اردیبهشت) با حضور در آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم هادی گفت: شهداء انسان های موفقی هستند چون در عملکرد جامعه خوب نقش ایفاء می کنند از این رو رخداد شهادتشان برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وکیل پور با تاکید بر این مهم که شهید اثرگذار و موثر در جامعه است، افزود: باید وارد زندگی شهداء شویم بررسی کنیم که آنان چه کرده اند و کتاب خاطرات ابراهیم هادی نمونه یکی از کتاب های آگاهی دهنده است.

 

وی با تاکید بر اهمیت بررسی سیر مطالعاتی شهداء، عنوان کرد: برای شناخت شهداء و مقام آنان باید سیر مطالعاتی شهداء راه انداخت و به زندگی آنان پرداخت.

 

این راوی دفاع مقدس با تامل بر این مطلب که یادواره شهداء باید مدافع حرم بسازد انسان با ادب بسازد، تصریح کرد: پرداختن به شخصیت و زندگی شهداء راهگشای زندگی است.

 

عضو جبهه فرهنگی میقات ظهور با در نظر گرفتن این مهم که شهداء گناه را کوچک نمی شمارند، بیان کرد: شهداء گناه را کوچک نمی شمارند و هر لحظه مراقب رفتار و اعمال خود هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: انسان به دین کسی می رود که با او می نشیند و باور شخصیت ابراهیم هادی زمینه رشد شخصیتی هر یک از ما است.

 

حجت الاسلام محمدتقی وکیل پور افزود: مبنای فکری شهید ابراهیم هادی بسیار دقیق است؛ زندگی و منش آن شهید والامقام امروز الگوی کاملی برای نسل امروز است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران نیمه شعبان مجلس برجام جشن نیمه شعبان مسجد روز ملی خلیج فارس نمایشگاه کتاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیرمطالعاتی زندگی شهداء ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهید ابراهیم هادی ایثار و شهادت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار قیدری صبح سه شنبه در دیدار با خانواده شهید مسعود مهدیزاده اظهار داشت: تاریخ اسلام، حیات و جاودانگی خویش را مرهون خون عزیزترین و شجاع ترین مردان و زنانی می داند که با نثار خون خویش نهال اسلام را آبیاری کرده و در راستای دین و ایمان با الهام از سیره نبوی و با الگو گیری از حماسه ی ماندگار عاشورا چراغ راه ما و آیندگان شده اند.

جانشین سپاه ناحیه شبستر، همدلی با خانواده شهداء را وظیفه تک تک مسئولان عنوان کرد و تصریح نمود: در جامعه انسانی ما خانواده شهداء دارای ارج و قرب فراوانی هستند، بطوریکه پدران و مادران، برادران و خوهرانی که نشانه جاودان از ایثار شهداء هستند به یادگار داریم.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت کنونی حاصل رشادت ها و ایثارگریهای شهداء است اضافه کرد: وظیفه ماست تا ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای عزیز مراتب سپاس و قدردانی خویش را به خاطر صبر و بردباری و همکاری و همراهی خانواده شهداء که چشمه های فروزان معرفت و قله های صبر و بردباری هستند اعلام نماییم.

وی خانواده شهداء را به عنوان بوستانی خواند که چنین گل های خوشبو را در دامان خویش تربیت کرده اند.

شهید مسعود مهدیزاده متولد ۱۳۴۱، از شهدای جنگ تحمیلی و در عملیات فتح المبین سال ۱۳۶۱ در دشت عباس به شهادت رسیده بود از مقام و منزلت خانواده این شهید والا مقام با حضور روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده حوزه کارگری و کارمندی تقدیر شد.

کد خبر 6092984

دیگر خبرها

  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی