Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق  هشدار داد نادیده گرفتن حضور بقایای گروه وهابی صهیونیستی داعش در سوریه، باعث پیدایش مجدد آن خواهد شد.

وی افزود: ما به همین علت به همه درباره خطر داعش هشدار دادیم. اگر داعش در این شرایط رها شود، مانند ویروسی خواهد بود که در مراحل آخر مبارزه با آن رها می شود و ممکن است بار دیگر به شکل جدیدی پدیدار و تکثیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العبادی اعلام کرد: یکی از مهمترین عللی که مانع از نابودی کامل داعش شد، تفاوت اولویت کشورها در مبارزه با این گروه و تفاوت در جدیت کشورها درمقابله با آن است. زیرا اوضاع در سوریه به ویژه در سایه کشمکش بین کشورها بر سر منافع شان، پیچیده است.

وی در یک مصاحبه تلویزیونی خاطر نشان کرد: جهان از پیروزی گسترده بر داعش در عراق، شگفت زده شد. نابودی کامل داعش هنوز محقق نشده است، زیرا این گروه همچنان در بعضی مناطق سوریه حضور دارد. کنترل مرزها با سوریه کار ساده ای نیست زیرا این مرزها ششصد و پنجاه کیلومتر وسعت دارد اما دولت موفق شده است آن را به طور کامل در شرایط فعلی کنترل کند. با این وجود، عراق با دشمن تروریستی ایدئولوژیکی روبروست که می خواهد عناصرش را از مرزهای سوریه وارد عراق کند. 

انتهای پیام/

ضرورت مقابله با بقایای گروه تروریستی داعش از زبان نخست‌وزیر عراق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق تروریسم سوریه گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا  از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان