Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@06:10:17 GMT

فیلم/ جشنواره زیباترین اسب‌های ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۴۷۴۵

‍‍‍‍‍‍

جشنواره انتخاب زیباترین اسب ایران با بیش از 120 رأس اسب از سراسر کشور در استان یزد برگزار شد. در این جشنواره داوران جهانی از کشورهای فنلاند و سوئیس زیباترین اسب های ایرانی را انتخاب می کنند.

دریافت 4 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن اصفهان تندیس طلایی جشنواره نوآوری برتر ایران را کسب کرد

آیین اختتامیه جشنواره نوآوری برتر ایرانی با حضور سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف... - اخبار بازار -

آیین اختتامیه جشنواره نوآوری برتر ایرانی با حضور سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف، هادی اسدی رییس کمیته اجرایی جشنواره نوآوری برتر ایرانی ، دکتر ناطق رییس کمیته ارزیابی این جشنواره و مدیران تحقیق و توسعه شرکت های مختلف با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی، دوشنبه بیست و یکم اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان با تیر آهن های بال پهن در سایزهای H30,H28,H26,H24 در این جشنواره به اتفاق مدیران و کارشناسان فنی خود حضوری  فعال داشت.

در این آیین  بر اساس بررسی و ارزیابی‌ های صورت گرفته و کسب امتیازات لازم توسط هیئت داوران، از 27 شرکت و 35 محصول ایرانی تقدیر شد و ذوب‌آهن اصفهان نیز یکی از شرکت هایی بود که به‌ عنوان نوآور برتر  در سال 1402 برگزیده شد.

هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی، در این آیین گفت: این رویداد به دنبال معرفی و قدردانی از شرکت‌های نوآور ایرانی و جریان‌سازی در راستای ارتقای فرهنگ نوآوری و ایجاد موج جدیدی از آن در کشور است. وی افزود: اهداف اصلی جشنواره شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز شرایط برترین نوآوری‌ های محصولات و شرکت‌های ایرانی است. نوآوری‌هایی که در سال جاری در کشور صورت گرفته در این جشنواره شناسایی و ارزیابی می‌شود.

رییس کمیته اجرایی این جشنواره تصریح کرد :  این اقدام در چهار بخش نوآوری در محصول، خدمت، فرآیند و کسب‌وکار برنامه ریزی شده است که بلوغ فرایندهای نوآور را در شرکت های ایرانی به دنبال دارد. اسدی،  اجرای کلینیک نوآوری در شرکت‌ها و شبکه‌ سازی برای به اشتراک‌گذاری دانش را از ویژگی‌های برجسته جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی برشمرد.

در ادامه این جشنواره دکتر ناطق رییس کمیته ارزیابی با ارائه گزارش ارزیابی این رویداد اظهار داشت : بی شک توسعه و اشاعه فرهنگ تقدیر از نوآوران برتر می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه،ارائه محصولات و خدمات بهتر به هموطنان عزیزمان را فراهم آورد و در مرحله بعد، موجب توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تقویت زیست‌ بوم نوآوری کشور و راهگشای توسعه صادرات و کسب درآمد‌های ارزی از بازار‌های بین المللی شود.

شایان ذکر است در سال های گذشته نیز دیگر محصولات این مجتمع عظیم صنعتی نظیر ریل مترو، زبانه سوزن و آرک معدن به عنوان نوآوری برتر این جشنواره معرفی شدند.

مرتضی شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان در حاشیه برگزاری این رویداد به خبرنگار ما گفت : ذوب آهن اصفهان برای چهارمین سال پیاپی با ارایه تیرآهن H26 موفق به دریافت تندیس طلایی جشنواره نوآوری برتر ایران گردید . وی افزود: فرآیند ارزیابی این جشنواره بر اساس مدل الماس نوآوری انجام شد و تمام فرآیندهای شرکت از ایده تا بازار در معیارهای ایده پردازی ، غربالگری و اولویت بندی، توسعه و تکوین محصول ، لانچ و پایش بازار با حضور کارشناسانی از حوزه های معاونت بهره برداری ، برنامه ریزی و توسعه و بازرگانی مورد ممیزی قرار گرفت .

مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن گفت: ذوب آهن اصفهان با توجه به سابقه طولانی در چرخه سیستم نوآوری و طراحی محصول موفق به کسب نمره عالی از این فرآیند گردید. همچنین در سال‌های گذشته سه محصول برتر ریل مترو، ریل زبانه سوزن و H30 موفق به دریافت این تندیس گردید .

دیگر خبرها

  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد/اضافه‌شدن چند بخش
  • معرفی ۱۸ اثر برای اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • حمایت ایدفا از مستندی ایرانی
  • انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی
  • انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی
  • ذوب آهن اصفهان تندیس طلایی جشنواره نوآوری برتر ایران را کسب کرد
  • انتخاب تئاترهدهد از خراسان جنوبی، به عنوان اثر برتر کشوری
  • مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره زیباترین سفره هفت سین
  • انتصاب اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم تئاتر ایران