Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:56:41 GMT

وداع با جام قهرمانی آسیا در برج خلیفه(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۴۸۰۲

جامی که بیش از نیم قرن به آرزوی تمام فوتبالدوستان قاره کهن تبدیل شده بود تا بالای سر برده شود شب گذشته رسما بازنشسته شد تا به موزه فوتبال آسیا سپرده شود.

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت های آسیا به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین تورنمنت فوتبالی قاره آسیا هر چهارسال یک بار برگزار می شود که این بار این رقابت ها به میزبانی امارات در حاشیه خلیج فارس خواهد بود تا این کشور کوچک برای دومین بار در دو دهه گذشته میزبانی را برعهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در بیش از نیم قرن تجربه برگزاری این تورنمنت بزرگ فوتبالدوستان آسیا و تیم های مدعی قهرمانی هر کدام آرزوهای زیادی برای بوسه زدن بر جام قهرمانی داشتند، جامی که برنده آن برای یک دوره چهارساله در فوتبال بزرگ ترین و پرجمعیت ترین قاره جهان ریاست می کرد و تاج گذاری با آن اتفاقات بسیار خوبی برای قهرمان به همراه داشت.


اما حالا بعد از سال های متمادی سران کنفدراسیون فوتبال آسیا با این جام قهرمانی زیبا وداع و شب گذشته آن را به موزه افتخارات afc سپردند تا به عنوان نماد از آن یاد شود چون جامی شکیل تر و با ابهت تر جایگزین جام قدیمی شد تا از این پس مدعیان قهرمانی قاره کهن برای بالا بردن و بوسه زدن بر این جام جنگ و جدل های فوتبالی جذابی را رقم بزنند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند میزبان در دیدار فینال، قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

دانلود (74MB)

دیگر خبرها

  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران، قهرمانی جام ملت های آسیا در سال 2024 / فیلم
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • قهرمانی دختران تنیسور در غرب آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن