Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@16:39:14 GMT

آثار تربیتی معلم تا انتهای بشریت پابرجاست

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۴۸۶۸

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مراسم جشن میلاد حضرت مهدی موعود (عج) و روز استاد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی مفسر قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با تبریک اعیاد شعبانیه، در بیان اهمیت شغل معلمی گفت: معلمی با شغل‌های دیگر تفاوت چشمگیری دارد چرا که آثار تربیتی معلم تا انتهای بشریت پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به معلمان گفت: معلم نباید نیت دریافت پول داشته باشد، بر این اساس اخلاص معنی پول نگرفتن را نمی‌دهد، بلکه اخلاص یعنی نیت مادی نداشتن. معلمان همچنین باید دلسوز و بی تکلف باشند.

وی با تأکید بر نشاط و شادی هنگام آموزش گفت: یادگیری با خنده و شادی بسیار ماندگارتر و تاثیرگذارتر است.

دکتر حسن شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز با گرامیداشت یاد و خاطره متفکر شهید استاد مرتضی مطهری، گفت: استادان دانشگاه به تأسی از شهید مطهری، همواره در علم و عمل الگوی خوبی برای دانشجویان باشند. همه استادان این واحد در جهت ایجاد فضایی سالم و معنوی در حوزه های مختلف احساس مسئولیت کنند و تلاش مضاعف داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به اینکه شهید مطهری، شخصیت علمی و مجاهدی داشت، اظهار داشت: رمز موفقیت شهید مطهری را می‌توان در دو عامل تعبد و توجه نسبت به عبادت و بندگی خداوند دانست.

شهرکی پور گفت: دانشگاه در دوره جدید خود باید به همت شما استادان به یک محیط کارآفرین و خلاق تبدیل شود که این ویژگی نسل چهارم دانشگاه های جهان است.

202

آثار تربیتی شغل معلمی jth j ]aldv hoghw lhknhvd

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر