Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:56:20 GMT

ثبت 191 تماس اشتباه در سامانه 125 همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۴۹۱۶

ثبت 191 تماس اشتباه در سامانه 125 همدان

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان همدان با اشاره به ثبت 387 تماس شهروندان طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125، افزود: 6 مورد از تماس‌ها منجر به انجام عملیات شد.

وی با بیان اینکه 10 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است، گفت: 191 مورد از تماس‌ها نیز طی این مدت اشتباه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: متأسفانه 180 مورد تماس با هدف ایجاد مزاحمت، بیشترین تعداد تماس ثبت شده طی 24 ساعت گذشته را در سامانه 125 داشت.

وی به 6 عملیات انجام شده اشاره کرد و افزود: دو عملیات اطفاء حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان طی این مدت بود.

بیاناتی با اشاره به دو حریق صورت گرفته، تصریح کرد: حریق یک منزل در حصار امام(ره) و حریق یک مخروبه در کولانج انجام عملیات اطفاء حریق را به دنبال داشت.

وی چهار عملیات امداد و نجات را برشمرد و ادامه داد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی و هنرستان، مهار حیوانات در خیابان آرام و حادثه واژگونی یک خودرو در میدان امام حسن(ع) منجر به انجام عملیات امداد و نجات شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: سه نفر طی 6 عملیات انجام شده توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.


انتهای پیام/ج

191 تماس اشتباه در سامانه 125 همدان به ثبت رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی اطفاء حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

محسن معصوم علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان پیرامون دیواره تاریخی کشف در حین عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر، اظهار‌ داشت: این اکتشاف به هیچ عنوان مانع ادامه روند پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر نخواهد شد بلکه در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی و محرز شدن دوره و قدمت تاریخی این دیواره، از آن به عنوان جاذبه تاریخی گردشگری در خیابان باباطاهر بهره‌ خواهیم برد.

وی با بیان اینکه مکشوفات و آثار تاریخی هویت شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به شمار می‌روند، بیان کرد: چنانچه بخواهیم از آثار تاریخی به عنوان مولفه‌های پیشران در توسعه گردشگری یاد کنیم لازم است که برتعداد جاذبه‌های گردشگری افزوده شود بر همین اساس اگر ارزش تاریخی این دیواره در خیابان باباطاهر سندیت پیدا کند قطعا به مجموعه جاذبه‌های گردشگری شهر همدان افزوده خواهد شد.

مدیر‌کل میراث فرهنگی استان همدان تاکید کرد: باید شرایط و امکاناتی فراهم شود که در هم آن جاذبه‌های گردشگری جدید ایجاد شود و اماکن تاریخی کمتر شناخته شده پس احیا و مرمت، به جاذبه گردشگری تبدیل شود.

علیزاده با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه بافت و گذر تاریخی شهر همدان به زودی تحولات قابل توجهی رقم خواهد خورد، عنوان کرد: در همین راستا عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان از 10 اردیبهشت ماه امسال با اعتبار 100 میلیارد ریالی شده است.

وی در پایان با اشاره به هزار و 900 اثر تاریخی استان همدان از ضرورت توجه بیشتر به حوزه مستندسازی و ارتباط با جامعه در مرمت و احیای بناهای تاریخی خبر داد و گفت: ارتباط بیشتر با جامعه و انتشارات اخبار برآمده از کاوش‌های میراث فرهنگی ضروری است زیرا تعاملات پیوسته با جامعه و دیگر دستگاه های اجرایی استان بستر توسعه گردشگری و در ادامه توسعه پایدار برای همدان در این زمینه را مهیا می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • تصاویری عجیب از عملیات نجات جان یک بچه در سیل | چه اتفاقی برای او افتاد؟
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته