Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ملیحه‌ یل‌درمیان در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد درخصوص شرایط بانوان استان در کبدی اظهار کرد: بانوان خراسان رضوی در رشته کبدی جزو برترین‌های کشور بوده‌اند و تیم بانوان این رشته نیز جزو پنج تیم اول کشور است و ما همیشه در رقابت‌های مختلف در تیم ملی نماینده داشته‌ایم.

وی از نبود اسپانسر گفت و افزود: تاکنون تنها حامی ما اداره کل ورزش وجوانان استان بوده است اگراز ما حمایت نمی‌کردند دچار مشکل می‌شدیم و در حال حاضر یکی از عمده مشکلات ورزش بانوان نبود اسپانسر است، بانوان در اکثر ورزش‌ها مانند آقایان افتخار آفرینی می‌کنند اما هنوز شرایط برابری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی تصریح کرد: برای رشد این ورزش استعدادیابی را از سطح پایین شروع کردیم و در دو تیم لیگ برتری از بازیکنان نوجوان و جوان استفاده کردیم و تنها استان کشور بودیم که تمام بازیکنان تیم بومی بودند و بیش از یک نماینده در رقابت‌ها داشتیم.

یل‌درمیان بیان کرد: در استان، شهرستان‌های مختلف در لیگ استانی شرکت دارند اما در این میان سبزوار و قوچان بیشترین بازدهی را داشتند، با توجه به استعدادهای شهرستانی یکی از مشکلات حضور آنها در مشهد نبود خوابگاه برای بانوان بود که با مساعدت و رایزنی که با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی داشتیم امیدواریم بزودی این مشکل برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری سنندج از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده است، بعد از این مسابقات اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که سمانه افخم و سیما شرقی نیز در این اردو حاضر خواهند بود.

نایب رئیس هیئت کبدی استان عنوان کرد: با توجه به مسابقات نوجوانان و جوانان کشور در تابستان سال جاری یک دوره مسابقات انتخابی جهت حضور در مسابقات کشوری برگزار می‌کنیم و بعد از انتخاب بازیکنان برتر استان اردوهای آمادگی را پیش بینی کرده‌ایم.

یل‌درمیان درخصوص شرایط مربیان و داوران گفت: در چندسال اخیر پیشرفت خوبی داشتیم و سه داور از استان در مسابقات کشوری حضور داشتند اما در زمینه مربیگری تعداد کمی مربی در استان داریم و دچار ضعف هستیم، با توجه به بازیکنان ملی‌پوش و مستعد که توانایی فعالیت در زمینه مربیگری دارند یک دوره کلاس داوری و مربیگری را در نیمه اول سال جاری پیش بینی کرده ایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی لیگ برتر مشکلات افخم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزرات ورزش و جوانان و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، نصیری نایب رئیس بانوان و برداران مدیر بین الملل فدراسیون، روشن اخگر نایب رئیس بانوان انجمن والیبال نشسته، امروز چهارشنبه هشتم فروردین با حضور در اردوی تیم ملی والیبال نشسته از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.
 
در این بازدید لیلا بریانیان سرمربی تیم ملی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان گزارشی را ارائه کرد.
 
نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک گفت: خوشبختانه فرصتی فراهم شد تا شاهد حضور بانوان والیبال نشسته کشورمان در مسابقات بین المللی دیگری باشیم. امیدوارم که این رویداد را با افتخار پشت سر بگذارید و با عزت و سربلندی به کشور برگردید. آنچه مسلم است اینکه بهترین‌های والیبال نشسته بانوان کشورمان امروز دور هم در تیم ملی جمع شدند تا بتوانند یک اتفاق بزرگ را رقم بزنند. می‌دانم که حریفان سرسختی دارید، اما به طور حتم با آنالیزی که از حریفان داشتید و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها به طور حتم از سد این تیم‌ها عبور خواهید کرد.
 
کاظمی پور افزود: حضور یک رشته تیمی بانوان کشور در مسابقاتی با تراز بین المللی در این سطح که انشاءالله با دستاورد کسب سهمیه پارالمپیک همراه خواهد بود یکی از نقاط عطفی است که ما در ورزش بانوان به دنبال آن هستیم. امیدوار هستیم در تمامی رشته‌ها شاهد حضور دخترانمان در قامت تیم‌های ملی باشیم و بانوان ما با شایستگی تمام در میادین بین المللی حضور پیدا کنند و بدرخشند.
 
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: قابلیت‌ها و توانمندی‌های شما ثابت شده است و پیش از این بار‌ها نشان دادید که در مسابقات بین المللی برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با جان و دل تلاش می‌کنید. برای شما سفری همراه با سلامتی و موفقیت آرزومندم. از مسئولین فدراسیون هم که برای حضور شما در این مسابقات تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم. انشاءالله با نتایج درخشان و عملکرد خوبتان دل ملت شریف ایران عزیز را خوشحال خواهید کرد.

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی