Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@06:06:04 GMT

102 تن خلال سیب زمینی فاسد درکردکوی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۵۴۳۷

102 تن خلال سیب زمینی فاسد درکردکوی کشف شد

گرگان - ایرنا- فرمانده انتظامی کردکوی درغرب استان گلستان از کشف 102 تن خلال سیب زمینی فاسد و غیربهداشتی از انبار یک کارخانه تولیدی در این شهرستان خبر داد.

براساس اعلام روز شنبه انتظامی گلستان سرهنگ علی اکبر خرمی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در اجرای ماموریت های خود این انبار دپوی سیب زمینی های غیربهداشتی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این عملیات با همکاری ماموران مرکز بهداشت و محیط زیست و در بازرسی از خط تولید و انبارهای مستقر در کارخانه ای در شهرک صنعتی کردکوی اجرا و سیب زمینی های فاسد کشف و توقیف شد.
سرهنگ خرمی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این خلال سیب زمینی های فاسد یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.
به گفته وی؛ با هماهنگی مراجع قضایی این واحد تولیدی پلمپ و متصدی آن دستگیر شد.
** دستگیری جاعل اسکناس
به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی گلستان نیز از دستگیری جاعل اسکناس خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 11 گرگان پس از مدت ها کار پلیسی موفق شدند یکی از عاملان چاپ و انتشار اسکناس های تقلبی را در این شهر شناسایی کنند.
سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: با هماهنگی مرجع قضایی کارگاه این متهم بازرسی و3 دستگاه پرینتر رنگی، 7 قرقره نخ اسکناس، 2 بسته برگ های مخصوص چاپ اسکناس و یک جلد شناسنامه جعلی کشف شد.
وی اضافه کرد: در بازرسی از این محل همچنین 24 اسکناس 50 هزار تومانی، 500 اسکناس 10هزار تومانی و 2 اسکناس 100هزار تومانی جعلی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه یک کیلو و140 گرم تریاک و یک قبضه کلت کمری نیز از این جاعل کشف شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سيب زميني فاسد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل