Web Analytics Made Easy - Statcounter

"مجید رضا فولادی" مدیر کل مراسمات و امور هنری معاونت فرهنگی مجمع تقریب، در نمایشگاه بین المللی کتاب، در گفتگو با خبرنگار تقریب، گفت: انتشارات مجمع تقریب مذاهب اسلامی، امسال در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حضور خوبی پیدا کرده است.

وی ادامه داد:از اساتید، دنشجویان و پژوهشگرانی که در عرصه حوزه وحدت و تقریب مذاهب فعالیت دارند و یا اهل مطالعه و نوشتن و فعالیتهایی از این قبیل هستند و همچنین از طلاب و روحانیون دعوت می کنیم با توجه به تحولات فعلی که در جهان اسلام و در حوزه انشقاق و فتنه بین امت اسلامی در حال شکل گیری است و برای مقابله فکری با جریانهای جعلی و دروغین تروریستی مثل القاعده و داعش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با در دست داشتن کارت دانشجویی یا به عنوان نویسنده و محقق و ...به غرفه مجمع تقریب واقع در شبستان اصلی مصلی، راهروی 24، غرفه 24 مراجعه کنند و کتابهای مجمع را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند، تا با کمک هم بتوانیم نقش مؤثر و خوبی در شرایط فعلی جهان اسلام ایفا کنیم.

وی در مورد استقبال مردمی از غرفه مجمع تقریب گفت:سال قبل نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شده بود و با توجه به بُعد مسافت، تردد برای مردم سخت تر بود؛ اما امسال چون این نمایشگاه در مصلی امام خمینی(ره) و مرکز شهر برگزار شده، غرفه مجمع تقریب هم از روز اول مورد استقبال خوب مردمی قرار گرفته است.

حجت الاسلام فولادی افزود:دیگر مزیت غرفه مجمع تقریب در نمایشگاه بین المللی کتاب این است که این غرفه بر خلاف سال قبل که در حوزه ناشران دستگاههای دولتی قرار داشت و استقبال کمتری از آن صورت می گرفت، با تلاشهای صورت گرفته به بخش ناشران داخلی منتقل شد که طبیعتا بخش شلوغتری بوده و با مراجعه مردمی بیشتری همراه است.

وی ادامه داد: ما امسال غرفه کتاب مجمع تقریب مذاهب اسلامی را از ابتدای روز افتتاحیه نمایشگاه با تعداد کتابهای بیشتری افتتاح کردیم و برخلاف سال قبل که کتابها شامل تخفیف  30 درصدی بود، کتابهای این غرفه امسال با تخفیف 50 درصدی ارائه می شود که امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.

گفتگو و تنظیم: زهرا غلامی
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، الدر بوتائف نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد.

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع باعث استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است.

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر 6090466

دیگر خبرها

  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند