Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای ضمن اعلام شرایط بهره‌مندی از کمک‌هزینه مهد کودک به کارکنان زن شاغل در وزارت آموزش و پرورش، آمار کارکنان مشمول را از ادارات کل آموزش و پرورش خواستار شد.در این بخشنامه که به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شده آمده است:

«به منظور فراهم کردن شرایط اجرای رأی شماره ۱۰۲۰- ۱۰۱۹ مورخ ۱۲ دی ماه ۱۳۹۶  هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و برآورد بار مالی ناشی از اجرای آن، خواهشمند است دستور فرمایید اطلاعات افراد مشمول دریافت کمک‌هزینه مذکور را حداکثر تا تاریخ اول خردادماه جاری و به اداره کل امور اداری و تشکیلات ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شرایط بهره‌مندی از کمک هزینه مذکور عدم استفاده از مهد کودک دولتی بابت نگهداری فرزندان است.

 در ضوابط اجرایی بودجه سال‌های ۱۳۸۴ لغایت ۱۳۹۰ کمک‌هزینه مهد کودک (به استثناء سال ۸۷) حداکثر به سه فرزند قابل پرداخت بوده است. در ضمن برای سال ۸۷ حداکثر دو فرزند و از سال ۹۱ تا کنون محدودیت فرزند برای دریافت کمک‌هزینه فوق‌الذکر پیش‌بینی نشده است.»

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،سال گذشته بود که الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد شهریه تحصیل در مدارس سمپاد برای دهک‌های یک تا چهار رایگان شد وی گفته بود امسال درصد جمعیتی که از چهار دهک پایین پذیرفته‌شده‌اند، ۴۵ درصد افزایش یافته و این موضوع خوبی است زیرا همیشه نگرانی بابت پایین‌ بودن درصد دانش‌آموزان سمپاد در دهک‌های یک تا چهار را داشتیم و قرار است 

از میان پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس سمپاد، دهک‌های پایین شناسایی و شهریه آنها رایگان شود. با این همه شهروند خبرنگاری از اجرا نشدن این وعده رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

در مرداد ماه ۱۴۰۲ جهت کمک به خانواده‌های طبقات ضعیف‌تر، و رعایت عدالت آموزشی ریاست محترم جمهوری فرمودند دولت هزینه خانوار‌های دهک‌های اول تا چهارم دانش آموزان استعداد‌های درخشان را بر عهده می‌گیرد و هیئت وزیران هم انرا مصوب کرد و وزریر آموزش و پرورش و رییس سمپاد هم انرا تایید کردند ولی الان که ۷ ماه از ان تاریخ می‌گذرد دستورالعمل یا مصوبه برای مدارس سمپاد نیومده و مدارس از ما درخواست شهریه می‌کنند خواهشمند است پیگیری بفرمایید تا مشکل ما حل شود و دستور ریاست محترم جمهور هم بر زمین نماند ممنون -

دیگر خبرها

  • به بهانه کاهش نرخ زاد و ولد در ایران/ چرا زنان ایرانی میلی به فرزندآوری ندارند؟
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان