Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت:رویکرد ما در ورزش دانش‌آموزی توجه به ورزش‌های نوپدید مثل یوگا، فیتنس و پیلاتس در مدارس است.

صادقی با اشاره به ساحت‌های مختلف تربیتی مورد تاکید در سند تحو ل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: تا زمانی که به حوزه سلامت دانش‌آموزان به اندازه سایر ساحت‌ها توجه نکرده‌ایم در رسالت اصلی خود برای تربیت دانش‌آموز موفق نیستیم.

وی بیان کرد: هر دانش‌آموز در یک زمینه استعداد دارد و به یک دانش آموز ورزشکار مقام آور باید به همان اندازه ارزش داد که به یک دانش‌آموزی که در کنکور رتبه می‌آورد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: اخلاق باید یکی از برند‌های ورزش دانش‌آموزی باشد و این گفتمان باید نهادینه شود که ورزش دانش‌آموزی ورزش بر برومندی است و نه فقط برای تنومندی.

صادقی با بیان این که اخلاق حلقه گمشده ورزش قهرمانی است، گفت: در ورزش دانش‌آموزی و در تمام فعالیت‌های ورزشی مدارس باید اخلاق مورد توجه معلمان ورزشی و دانش‌آموزان باشد.

وی از اجرای جنبش ملی آمادگی جسمانی از مهرماه در مدارس خبر داد و گفت: در صورت تحقق این امر شاهد نشاط و شادابی در مدارس و ارتقا شاخص‌های سلامتی دانش‌آموزان خواهیم بود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: ورزش فوتبال یکی از برند‌های اجتماعی و عامل شاداب و نشاط در جامعه است و هر وقت تیم فوتبال برنده می‌شود نشاط در جامعه افزایش می‌یابد، ولی با وجود هزینه‌های میلیاردی که برای تیم‌های فوتبال می‌شود متاسفانه به همان اندازه توسعه نمی‌یابد.

صادقی تصریح کرد: استعدادیابی باید از مدارس و ورزش دانش‌آموزی آغاز شود و معلمان ورزشی نیز به این امر همت گمارند، ولی متاسفانه به دلیل عدم ارتباط سازمان یافته با اداره ورزش استان این پروسه دچار اختلال است.

وی گفت: رویکرد ما در ورزش دانش‌آموزی توجه به ورزش‌های نوپدید مثل یوگا، فیتنس و پیلاتس در مدارس است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از توسعه فضا‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: به همین منظور ۳۰ زمین چمن مصنوعی در هفته دولت در نواحی و مناطق استان افتتاح می‌شوند. 

 

انتهای پیام/ش

توجه به ورزش‌های یوگا، فیتنس و پیلاتس در مدارس آذربایجان‌شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر