Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@13:01:51 GMT

صحنه‌هایی هیجان و دیدنی از شکار حیوانات

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۶۳۳۴

صحنه‌هایی هیجان و دیدنی از شکار حیوانات

‍‍‍‍‍‍

شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی هر روز دهها تصویر و ویدئو از اتفاقات دنیای حیوانات منتشر می کنند در این میان صحنه های شکار موجودات مختلف توسط حیوانات در حیات وحش از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است حیات حیوانات مختلف در طبیعت، به شکار دیگر موجودات وابسته است و زنجیره غذایی حیات وحش را به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم

ایلان ماسک گفت اگر موجودات فضایی وجود داشته باشند، ماهواره‌های او آن را فاش می‌کنند.

تاکر کارلسون، مجری سابق فاکس نیوز، اخیراً دیدگاه‌های خود در مورد بیگانگان را مطرح و پیشنهاد کرد موجودات ماوراء طبیعی وجود دارند و در زیر اقیانوس و زمین زندگی می‌کنند.

ماسک در پاسخ به ویدئویی از کارلسون که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، گفت: «من هیچ مدرکی برای موجودات فضایی ندیده‌ام و با ۶ هزار ماهواره که به دور زمین می‌چرخند، فکر می‌کنم اگر بیگانگان وجود داشتند، من مطلع می‌شدم.»

ماسک در صحبت با کارلسون در سال ۲۰۲۳، زمانی که او هنوز در فاکس نیوز بود، گفت اغلب از او در مورد بیگانگان سوال می‌شود. «بسیاری از مردم از من می‌پرسند، می‌دانید بیگانگان کجا هستند؟ و فکر می‌کنم اگر کسی درباره بیگانگان روی زمین بداند، احتمالاً من هستم.» وی افزود: «می دانید، من با چیز‌های فضایی بسیار آشنا هستم؛ و هیچ مدرکی از بیگانگان ندیده ام.»

او گفت در حالی که هیچ نشانه‌ای را ندیده است که به بیگانگان اشاره کند، امیدوار است که زندگی فراتر از زمین وجود داشته باشد و آنها صلح آمیز باشند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • شکار ماهرانه ماهی توسط عقاب تیزچنگال (فیلم)
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)