Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - مديران عامل شركت‌هاي خدمات پس از فروش ايران‌خودرو و امداد خودرو ايران، در راستاي آگاهي بيشتر از مشكلات نمايندگي‌ها و مشتريان، به صورت مستقيم پاسخگوي تماس تلفني آن‌ها هستند.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، این شرکت، با آگاهي از اين‌كه پاسخگويي به مشتريان يكي از مهم‌ترين اركانِ كسب رضايت و وفاداري مشتريان است، همواره بر ارتباط دو سويه با مشتريان تاكيد داشته و به صورت مستمر از طريق سامانه‌هاي پاسخگويي ايران‌خودرو و مديريت ارتباط با مشتريان آماده دريافت نظرات و موارد دارندگان محصولات ايران‌خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر مبنای این گزارش، ر راستاي همين اقدام و براي دريافت مستقيم و بي‌واسطه آراء و نظرات، مديران عامل شركت خدمات خدمات پس از فروش ايران‌خودرو كه پيش از اين از طريق مديران بخش‌هاي مختلف در جريان كامل گزارش‌هاي ارتباطي قرار مي‌گرفتند، راسا براي تحقق شعار «ايران‌خودرو، خودروساز پاسخگو» زمان مشخصي در هفته را به پاسخگويي مستقيم و تبادل نظر با مشتريان و شركاي تجاري تخصيص دادند.

مخاطبان اين تماس‌ها، دو دسته از ذي‌نفعان حوزه خدمات پس از فروش خواهند بود؛ گروه اول مشترياني كه براي طرح موارد خود با سامانه 096440 تماس مي‌گيرند و گروه دوم، صاحبان امتياز نمايندگي‌هاي شركت هستند كه پاسخگويي به آن‌ها و رفع مشكلاتشان، قطعا نقش به سزايي در جلب رضايت مشتريان نهايي خواهد داشت.

دبيرخانه دائم ستاد پاسخگويي ايساكو، در ارديبهشت ماه سال جاري، آغاز به فعاليت كرده و مسئوليت پيگيري تماس‌هاي تلفني را تا حصول نتيجه قطعي به عهده دارد، همچنين در پايان نتيجه اقدامات را به مخاطب اعلام خواهد كرد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت ارتباط مستقیم مردم استان با استاندار ایلام 

                                                             

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سامانه‌ سامد حضور پیدا خواهد کرد و به‌طور مستقیم پاسخگوی خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات مردم استان در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

در این برنامه مردم استان می‌توانند از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۷.۳۰ از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه‌ سامد با استاندار ایلام ارتباط برقرار کنند و مسائل و مشکلات خود را با وی در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • تغییر ساعت ارتباط مستقیم مردم استان با استاندار ایلام 
  • پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد
  • نمایندگی رسمی فروش کولر‌های آمریکایی کریر
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست
  • پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱