Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@13:27:44 GMT

ترخیص مصدومان زلزله اخیر یاسوج و سی سخت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۶۴۹۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به اینکه در زلزله اخیر به ۱۳۹ مصدوم امداد رسانی شد گفت: ۱۲۷ نفر از آنان به بیمارستان‌ها شهید بهشتی،شهدای گمنام و امام سجاد (ع) شهر یاسوج منتقل شدند.
پورانفرد افزود: هم اکنون هفت نفر از مصدومان در بیمارستان بستری هستند و چهار نفر جراحی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۲پرواز اورژانس ۱۱۵ استان برای ارزیابی و ۲ پرواز به‌منظور انتقال مصدومان در مناطق زلزله‌زده انجام شد.
پورانفرد اضافه کرد: ۱۵ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان به مناطق مختلف استان اعزام شد.
زلزله ۵ و ۲ دهم ریشتری صبح چهارشنبه ۱۲ اردیهشت ماه در عمق هشت کیلومتری زمین، ۱۰ کیلومتری شهر سی سخت، ۱۹ کیلومتری یاسوج و ۲۳ کیلومتری چیتاب رخ داد.
به گفته معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، این زمین لرزه ۷۸۰ میلیارد ریال به ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های شهرستان های بویراحمد و دنا خسارت وارد کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس