Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: حمید ملانوری از معاون امور هنری ارشاد خواست دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی را در کرمان مستقر کند و گفت: دستگاه های اجرایی کرمان امادگی پشتیبانی رویدادهای فرهنگی و هنری در این استان را دارند.  

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، حميد ملانوري، معاون سياسي-امنيتي استاندار كرمان نيز در مراسم اختتامیه  یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی گفت: در چند روزي كه جشنواره موسيقي نواحي در كرمان برگزار شد، امكان خوبي فراهم شد تا مردم ما بتوانند چند روزي از اين برنامه هنري استفاده كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: استان كرمان ظرفيت هاي بزرگي در حوزه اهل قلم، شعر و أدب، هنرهاي تجسمي، سينما و تئاتر ، موسيقي و ساير هنرها دارد.

 

ملانوری خاطر نشان کرد: اين استان هنرمندان و مفاخر ارزشمندي دارد كه در زمينه هاي مختلف خوب درخشيدند، به همين دليل اين امكان وجود دارد تا كرمان ميزبان چنين جشنواره هايي باشد. انتظار مردم و جامعه فرهنگي و هنري ما اين است كه آقاي حسيني معاون هنري وزارت ارشاد دستور دهند دبيرخانه دائمي موسيقي نواحي ايران در كرمان مستقر شود و ما بتوانيم ميزبان اين رويداد باشيم. 

 

وی با بیان اینکه اين روزها به دنبال انتقال مفاهيم و ارزش هاي اصيل و فرهنگي ايراني به نسل جوان مي گرديم ، گفت:  در جشنواره  موسیقی نواحی معرفي بسيار خوب فرهنگ كار و تلاش در زمينه هاي مختلف را ديديم؛ چرا که  ادب و فرهنگ ما به وسيله هنر سينه به سينه منتقل مي شود.

معاون سیاسی -امنیتی استاندار کرمان از امادگی دستگاه هاي اجرايي كرمان برای  پشتيباني از فعاليت هاي فرهنگي و هنري در اين استان خبر داد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مجلس روز ملی خلیج فارس برجام نیمه شعبان ۱۰ اردیبهشت اقتصاد مقاومتی جشن نیمه شعبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمید ملانوری جشنواره موسیقی نواحی کرمان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود