Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ لیست برنامه‌های تلویزیون صدا و سیمای مرکز اراک در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه  به این شرح است.

شبکه آفتاب شبکه همدلی با برنامه های متنوع سیمای شبکه آفتاب، همراه شما هستیم:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ۲ ویژه‌برنامه شب‌های قدرش را اعلام کرد

ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب‌های قدر به میزبانی مهدی اعرابی به مدت پنج شب ساعت ۲۲ از شبکه دو پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، قسمت اول این ویژه‌برنامه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالگرد ضربت خوردن حضرت علی (ع) پخش می‌شود و تا بیست و سوم ماه رمضان (۱۰ تا ۱۴ فروردین‌ماه) روی آنتن است. در این برنامه مهدی اعرابی میزبان شیخ اسماعیل رمضانی است که درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد.

همچنین مداحی پیر غلامان اهل بیت (ع) حاج احمد چینی، حاج حسن آهن‌سازان، حاج مصطفی مقدم و حاج یدالله بهتاش از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و کارشناسان مذهبی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار(ع) را بررسی می‌کند و در شب‌های قدر با طرح موضوعاتی همچون اعمال شب‌های قدر، سیره رفتاری امام علی (ع) و ... به بررسی شخصیت این امام همام می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی‌رضا کاردان امین و کارگردانی محمدحسام مدنی است که از شب نوزدهم ماه رمضان (۱۰ فروردین) به مدت ۵ شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه دو به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن سبزه آرایی در نهاوند
  • «قلب» در شبکه نمایش خانگی
  • برنامه «زندگی پس از زندگی»، از شبکه چهار سیما
  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • ویژه برنامه ماه من میهمان سفره‌های افطاری
  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • اجرای آهنگ «دین مارتین» توسط ببعی در شبکه نسیم + فیلم
  • شبکه ۲ ویژه‌برنامه شب‌های قدرش را اعلام کرد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین
  • فیلم‌ های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ + جدول فیلم‌ های امروز، چهارشنبه ۸ فروردین