Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:37:38 GMT

مترجم برانکو را به امارات نبردند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۶۸۸۱

مترجم برانکو را به امارات نبردند

پرسپولیس در حالی برای بازی الجزیره به امارات رفت که مترجم برانکو ایوانکوویچ همراه این تیم نرفت.

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس برای برگزاری بازی روز دوشنبه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با کاروانی از بازیکنان و کادرفنی و عوامل تیم به امارات رفت. اما در این مسافرت جای یک نفر که در تمامی بازی های قبلی تیم در سه سال اخیر حضور داشت خالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر نیک سیرت مترجم برانکو ایوانکوویچ در این سفر پرسپولیسی ها را همراهی نمی کند. بعد از اتفاقاتی که در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر رخ داد و استوری محسن مسلمان که در آن علی اصغر نیک سیرت حرف های نادرستی را به کار برد حالا باشگاه پرسپولیس و برانکو تصمیم گرفته اند که این مترجم را برای بازی حساس با الجزیره همراه خود نبرند.


علی اصغر نیک سیرت در لایوی که محسن مسلمان در جشن قهرمانی پرسپولیس منتشر کرد حرف هایی به زبان آورد که با واکنش های زیادی از سوی رسانه ها و هواداران همراه بود. از همین رو او فعلا تیم را همراهی نخواهد کرد و هنوز معلوم نیست چه کسی جای او کار ترجمه را انجام می دهد.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

انتشار خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، کافی بود تا کاربران فضای مجازی برای شناخت همسر ایرانی ژوزه دست به جست‌وجو بزنند.

همسر ایرانی ژوزه مورایس کیست؟

شیدا مقصودلو نام نامزد ایرانی ژوزه مورایس است که از بازیگران زن دهه هفتادی محسوب می‌شود و به‌زودی با سرمربی سپاهان پیوند ازدواج خواهد بست.

فیلم‌های شیدا مقصدلو

شاید مهمترین تجربه سینمایی شیدا مقصدلو «قهرمان» اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره‌هایی چون محسن تنابنده، امیر جدیدی و فرشته صدر عرفایی به ایفای نقش پرداخت. همسر ژوزه مورایس در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهده داشت.

فعلا فیلم‌هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم می‌شود و باقی فیلم‌شناسی و آثار بازیگری‌اش مربوط می‌شود به حضور در نمایش‌هایی همچون «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج»و «نشانی».

کد خبر 847630 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز